Hotel Doubletree Guest Suites Tampa

2006

Afgelopen zomer hebben wij 1 nachtje doorgebracht in dit

Danielle
24-8-2006

Afgelopen zomer hebben wij 1 nachtje doorgebracht in dit hotel. De kamer (suite) was enorm groot en heel schoon, een grappig detail: ze hadden zelfs een tv in de badkamer. Het zwembad is niet echt spectaculair maar de ligging daarentegen is SUPER! Vanaf je ligbed kijk je zo over de baai van Tampa waarin dolfijnen zwemmen. Het enige wat jou van de dolfijnen scheidt is een hekje. Een volgende keer gaan we daar zeer zeker weer naar toe.

Gereisd Anders in Thu Aug 24 2006 13:17:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

• Adres3050 N. ROCKY POINT DR. WEST 33607-5800(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Doubletree Guest Suites Tampa in Tampa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Doubletree Guest Suites Tampa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.