Hotel Chase Suite

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Chase Suite voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Chase Suite in het Nederlands

Top voor deze prijs

Sander
3-10-2016

Zeer ruim, mooi opgezet 'resort'. Wij hadden een "huisje" met twee slaapkamers, twee badkamers, aparte zithoek en keuken.

Ruimte genoeg dus. Goed zwembad, mooie ligging(centraal) en OK ontbijt.

Wel wat achterstallig onderhoud en verouderd interieur, maar gezien de prijs we betaalden mogen we niet klagen hierover.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chase Suite in Tampa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chase Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.