Hotel Sleep Inn Tallahassee

We hebben een aantal aanbieders voor Sleep Inn Tallahassee voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sleep Inn Tallahassee in het Nederlands

Prima Hotel

Sander
3-10-2016

Netjes, goede kamers en zwembad. Prima wifi, ontbijt OK Hier kort verbleven (tussenstop) en voor dit doel aan te raden

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Adres1695 Capital Cir Nw 32303(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sleep Inn Tallahassee in Tallahassee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sleep Inn Tallahassee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.