Hotel Days Thunderbird Beach Resort, FL

Hotel Days Thunderbird Beach Resort, FL

6.4Voldoende

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Sunny Isles Beach

6.4Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Days Thunderbird Beach Resort, FL voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Days Thunderbird Beach Resort, FL

• 6Dennis30-08-2015

Het kan beter!

Goed: - kleinschalig - dicht bij het strand - opstap bus - publix supermarkt aan de overkant van het hotel - restaurant prijs/ kwaliteit - goede bedden

Minder: - gehorig - ouwbollig - kamers hebben een goede opknap beurt nodig - centrale airco, dus zelf niet instelbaar en maakt veel herrie - verplichte resort fee, 14 dollar per dag. (Dit is voor de handdoeken van het zwembad, kluis ed. Mijnsinziens hoort dit in de prijs van het hotel, stukje service...) - kitchenette is niet altijd zeker. Wel gereserveerd, niet gekregen. - parkeren 12 dollar per dag. Niet direct bij het hotel, maar aan de overkant van de straat.

Over het algemeen is het voor een paar dagen prima. Voor een langer verblijf zou ik het hotel niet meer kiezen. Schoonmaaksters zijn over het algemeen niet echt vriendelijk. De mannen van de bar en het restaurant zijn gezellig en vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Berthe10-08-2015

Heerlijk en betaalbaar strandhotel

Fijn strandhotel op korte afstand van Miami Beach. De bus stopt voor de deur en er is een Publix aan de andere kant van de straat. De kamer heeft een kitchenette dus je kunt ook zelf wat maken en je hebt in ieder geval ook een koelkast.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 6Rick22-07-2013

Verouderd en gehorig hotel

In 2009 zijn wij hier een aantal dagen verbleven tijdens onze rondreis door Florida. Het hotel zat in een rondreis pakket dat wij via een reisorganisatie hadden. Het is weliswaar al een tijd geleden dat wij hier waren, maar wat me is bijgebleven is dat alles verouderd was en dat het zeer gehorig was. Je hoorde de buren snurken. De ligging aan het strand is wel perfect. Je loopt vanuit het hotel zo het strand op, er is een supermarkt aan de overkant en er zijn voldoende eetgelegenheden. Met de bus naar het shoppingcenter is ook aan te bevelen en binnen no-time ben je op Ocean Drive. Voor een paar nachten is dit hotel prima, maar daar is ook alles mee gezegd. Wij hebben dit ook nog aan de reisorganisatie doorgegeven, maar die hadden hier geen oren naar. Ze hadden nooit eerder negatieve geluiden gehoord over dit hotel. Van de andere kant hadden we natuurlijk ook naar een ander hotel kunnen gaan, maar dan was onze reis aanzienlijk duurder geworden.

Gereisd met partner in juni 2009

• 3c-kroese26-09-2012

in staat van ontbinding

Hotel is zeer slecht onderhouden en de kamers zijn niet erg schoon. De lobby ziet er nog wel netjes uit maar zodra je de lift uitstapt is het een rotzooi. wij waren hier in een periode met veel regen en in het hotel lekte het aan alle kanten, in de kamer bleef het gelukkig wel droog. Airco staat op stand koelkast en kan niet veranderd worden.

Erg jammer sinds het hotel best een mooie locatie heeft meteen aan het strand. Hotel heeft een ruime parkeerplaats aan de andere kant van de weg.

Gereisd met partner in september 2012

• 7marieke12931-05-2011

Prima hotel aan zee voor een paar dagen

Eenvoudige kamer met kleine badkamer, maar goed genoeg voor een paar dagen. Ze zee ligt achter het hotel, dus dat is echt heerlijk. Ze hebben ook een zwembad en een kinderbad. Voor ontbijt kun je kiezen uit cereal, toast of een bagel. Je kunt ook van de kaart kiezen, maar daar moet je dan voor betalen. Ze hebben valet parking, dat is wel handig als je je huurauto niet ergens aan straat wilt zetten. Je moet niet al teveel verwachten van dit hotel, maar het is prima voor een paar dagen. In de omgeving zijn er wat supermarkten en restaurants. Als je een huurauto hebt ben je in 20-30 bij Ocean Drive.

Gereisd met partner in februari 2011

• 2Tompoesje21-02-2011

Oude troep

Dit hotel is sterk verouderd. Dit waren voor ons de eerste 2 dagen van een rondreis. Bedden zeer oud en doorgezakt. Kamer ziet er niet uit. Airco lijkt wel een vliegtuig en kan niet uit. Deur naar balkon sluit niet. Kluis los op de grond. Standaard-ontbijt 2 sneetjes brood met jam. Het enige pluspunt was het heerlijke verwarmde zwembad en het mooie, rustige strand. Ligbedden echter ook zeer verouderd.

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 7petra17-10-2010

goedkoop en goed voor een paar dagen

Waren hier als afsluiting van een rondreis. Ligt direct aan zee tussen wolkenkrabbers in aan een drukke weg. Probeer dus aan de zeekant te reserveren. Goede eenvoudige kamer met balkon en zijzeezicht.Parkeren is vrij duur, maar normaal hier. Wel even wennen dat je de autosleutel af moet geven, zodat ze je auto op kunnen schuiven i.v.m. beperkte ruimte op de parkeerplaats. Aan de overkant genoeg supermarkten en eettentjes. Shuttlebus brengt je naar een Mall in de buurt. Ontbijt is goed maar kost 7 dollar. Zou wat betreft hotel weer hier naar toe gaan, maar zou nu liever in het andere gedeelte van Miami gaan kijken.Met problemen met ons internet werden wij door de receptionist persoonlijk geholpen. Is wel een half uur bezig geweest. Kreeg het ook niet voor elkaar maar toch...

• 7petra17-10-2010

goedkoop en goed voor een paar dagen

• 4GW11-09-2010

Kamers zijn oud ook 16$ bijkomende kosten per dag

zijn er 2x geweest aan het begin van de rondreis en aan het eind van de reis. De eerste 2dagen hadden we een kamer op de 2e verdieping met een klein keukentje.De kamer was zeer aan een opknap beurt toe alles was oud en en de vloer bestond uit 2 soorten tegels ook zat er een balkonnetje bij maar was erg treurig al het verf van de ramen was weg of zat los. De kamer die we kregen aan het einde van de rondreis zat op de 3e verdieping was redelijk maar ook weer een oude bad ruimte.Ook amper kunnen slapen van de enorme herrie van de airco,leek wel of je met 120km met een open raampje reed.Weet niet wat de prijs voor deze kamers was zat nl. in het totaal pakket.Het enige wat wel goed is dat het gelijk aan het strand ligt. parkeren 8 dollar als je zelf je auto parkeert op een onbewaakt terrein aan de overkant van het hotel of 10 dollar bij het hotel (moet je de auto door jochie laten parkeren en de sleutels bij hun in beheer geven en zijn uiteraard niet verantwoordelijk voor elke schade.

Gereisd met oudere kinderen in september 2010

• 8petra26-07-2010

voor 2 sterren hotel heel goed

Zijn hier geweest eind juli 2010 na onze rondreis gedurende 3 nachten. Hadden kamer aan de zijkant met balkon en zeezicht. Hadden problemen met internet en kregen hulp van de portier. Heeft bijna een half uur zijn best gedaan,niet gelukt, maat toch. Kamers zijn wat oud, maar voldoen goed. Ontbijt gehad in hotel, was goed. Strand- en zwembadbedden moet voor betaald worden. Wij hadden 2 bedden en een tikiparasol voor 5 dollar per dag.Aventuramall met shuttle geweest. Geef die chauffeur toch een tip. Ik schaamde me gewoon dat ik de enige was die wat gaf.Er zijn veel luxere hotels in miami, maar dit was een goed standaardhotel voor een paar nachten.

Hotel Days Thunderbird Beach Resort, FL info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV