Hotel Sunset Vistas Beachfront Suites

Hotel Sunset Vistas Beachfront Suitesstersterster

6.8Voldoende

Verenigde Staten van Amerika, Florida, St. Petersburg

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Sunset Vistas Beachfront Suites voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi

4 reviews over Hotel Sunset Vistas Beachfront Suites

• 7Françoise21-05-2010

Fijne ruime appartementen direct aan het strand

Aparthotel direct aan het strand in Treasure Island, vlak boven St Pete's beach. Kamers zijn erg ruim, 2 slaapkamers, 2 badkamers en ruime woonkamer met keuken. Alles aanwezig: grote oven, magnetron, 4 kookpitten, koffiezetapparaat. En een fijn zwembad voor de deur, vlak bij het strand. Zijzicht geeft al mooi uitzicht Schoonmaak: elke 2e volle dag nieuwe handdoeken en het vuilnis wordt opgehaald. Wij zijn er 3 nachten geweest, weet niet wanneer bed/kamer verschoond wordt. De lamellen in de slaapkamer waren kapot: werden binnen een uur vervangen na melding! Prima service. Wel jammer van de lamellen: sluiten het licht niet goed af. Is dan ook wel meteen het enige punt wat wat minder was. Ligt tussen hotels-motels. Overal auto voor nodig. Strand is prima, wit fijn zand, warm water, weinig golfslag. Zandbank (je kunt daar 200 m zee in lopen) vlak voor hotel, daar spoelen veel schelpen aan. Neem geen WiFi, werkt slecht. Buiten in buurt van bar is er ontvangst van gratis hotelnetwerk

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • JacuzziAanwezig
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Snorkelen, Vissen