Hotel Dolphin Beach Resort

7.1Goed

Verenigde Staten van Amerika, Florida, St. Pete Beach

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Dolphin Beach Resort voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Dolphin Beach Resort

• 3Holly08-01-2017

Hotel is een bouwval !

In zo'n slecht hotel hebben wij nog nooit overnacht. Het stinkt, de tapijten zijn de laatste 30 jaar niet gereinigt. De staat van het hotel is een giller. Het badkamertje heeft een toilet wat niet goed doorspoelt, een kraan die half uit de muur hangt, de badkuip was waarschijnlijk ooit eens wit geweest.De tapijten zijn bruin van het vuil ! De airco loeit snachts de oren van je hoofd af. We waren blij te vertrekken, Gelukkig waren de andere 6 Hotels op onze rondreis super. De ligging is leuk, maar dat weegt niet op tegen het krot waar je dan moet overnachten. Er zijn links en rechts zat andere Hotels die ook direkt aan het strand liggen, dus doe jezelf dit niet aan !

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 1van der Wiel20-07-2016

Dit nooit meer

Hotel ligt leuk aan het strand en daar is alles mee gezegd. Het is een vies oud hotel waar de kamers hoohnodig gerenoveerd moeten worden. Het personeel bij de receptie is onvriendelijk en is tot geen enkele oplossing of service bereid.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Anna31-08-2013

Eenvoudig, maar prachtige ligging en goede prijs!

Het is een eenvoudig hotel, kamers zijn gedateerd, maar wel schoon. Gratis wifi en parkeren. Helaas geen ontbijt, maar genoeg tentjes in de buurt om te ontbijten en recht tegenover het hotel een klein winkelcentrum met grote supermarkt. Ligging is prachtig, meteen aan het prachtige witte strand en mooie helderblauwe zee. Bedjes en parasols huren op het strand is erg duur, dus een parasol kopen is voordeliger.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8Carin18-02-2011

Wat een uitzicht!!!

Wij waren hier augustus 2010 met ons gezin ouders + 4 volw kids. Wij konden hier heerlijk uitrusten na 4dgn Orlando! Wat een strand en een heerlijk briesje. Het hotel is zeer gedateerd en hard aan renovatie toe het is zelfs een beetje muffig en vochtig op de kamers, maar ja je bent toch buiten!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 7margo14-12-2010

mooi hotel voor een doorreisvakantie

Het hotel heeft vrij simpele kamers met een badkamer die vrij klein is. De service is erg goed en het ontbijt is ook prima. Het hotel ligt direct aan het strand dus vanaf de ontbijtruimte loop je zo naar de zee toe.

Gereisd met vrienden in december 2008

• 7remko24-08-2010

Meteen aan het stran

Geen bijzonder Hotel, maar datgene wat je in de VS mag verwachten. Kamers ruim genoeg voor een heel gezin, met koffie en thee faciliteiten. In het restaurant 'savonds activiteiten, dus als je daar dichterbij zit wellicht overlast. Wij keken uit over het prachtige witte strand.

Goed zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 8Liana22-05-2010

goed hotel, schitterende ligging

meteen aan het strand. Ook recht tegenover een winkelcentrum.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 8Bertha van der Most-Goris09-10-2009

fantastich!!! Heerlijk relaxt.

Hotel"Dolphin Beach Resort",,,zijn er in april 2009 3nachten(2dagen) geweest ,na rond reis van 15 dagen voor rustpunt, hiervandaan weer naar Orlando voor terug vlucht. Hebben toen alleen maar een beetje strand gehangen. Gaan nu weer in november 2009 voor 6dagen en willen nu wat meer van de omgeving gaan bekijken. Zeer goed bevallen, service vonden wij goed, ontbijt was ook heel goed.Zal zeker niet de laatste keer zijn. Als je gewoon een lekker rustig moment wil hebben, raden wij toch dit hotel aan, wij hebben niet zoveel eisen, als kamer maar schoon is en eten goed. Personeel was ook heel vriendelijk. Bertha en Olaf.

Gereisd met partner in april 2009

• 8danielle23-09-2009

Tegenvaller

Van dit hotel veel verwacht na beoordelingen op zoover. Helaas was niets anders waar. De ligging is prachtig direct aan het strand. Echter de service waardeloos. We hadden geen warm water op de kamer en deden ons beklag bij de receptie er werd helemaal niets mee gedaan. We moesten de kraan maar 10minuten open zetten misschien zou het dan wel warm worden. Na half uur nog niet warm dus dan maar douchen in het volgende hotel.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 6Miriam13-08-2009

Strand hotel

Hotel lijkt mooier op internet dan in het echt (zoals altijd). Maar het is een redelijk hotel met aardig personeel en meteen aan het strand. Zwembad is ook lekker. Kamer voldoende met 2 grote bedden, koelkastje, magnetron etc. Badkamer simpel maar schoon. Eten is lekker (Amerikaans). Kluisje bij receptie (klein). Zorg dat je een kamer krijgt aan het zwembad of strand want uitzicht op parkeerplaats is minder. Hotel aan drukke weg maar aan de overkant grote supermarkt met andere souvenierswinkels. Op 2 min afstand internetcafe. Pier niet op loopafstand.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Hotel Dolphin Beach Resort info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand