Hotel Beachcomber Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°25°
Hotel Beachcomber Beach Resort
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Beachcomber Beach Resort voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Beachcomber Beach Resort in het Nederlands

Super plek

Sander
2-10-2016

Ideaal aan strand gelegen, zwembad, gezellige beach bar en vervolgens doorlopen naar een super mooi strand.

Top, we hebben hier genoten van 2 nachtjes... te kort eigenlijk.

We hadden een kamer vlak bij de beachbar en waren bang voor geluidsoverlast maar dit viel gelukkig mee.

Paradijsje

b.a.
8-5-2013

Wat een fantastische plek, zeer verrassend. Erg mooie binnentuin waarom heen de kamers zijn gelegen. Aan het einde van de tuin een lekker zwembad met een leuke strandtent waar je lekker kunt eten en cocktails drinken. Vanaf de strandtent een paadje aflopen zo het strand op, echt top. Erg mooie zonsondergang meegemaakt, iedereen laat zijn eten staan, gaat het strand op en gaat na de ondergang weer lekker verder.

Nette ruime kamer. Had hier nog veel langer willen blijven.

Wij zijn in december 2 nachten hier geweest. We kregen als upgrade een kamer met keuken, opzich handig om 's ochtens een ontbijtje te maken. De kamer was erg oud, zo ook de badkamer en je hoorde echt alles!

Het strandtentje is super en je kunt er erg lekker luchen, mooi zandstrand en het zwembad was ook aangenaam! Al met al redelijk maar zou als ik weer terugga voor een andere acco kiezen!

verouderd hotel

Cyn
8-12-2012

Kamer was erg verouderd en gehorig. het hotel ligt wel mooi aan het strand en er zijn 's avonds leuke live bands te horen. zonsondergang is heel mooi vanaf het terras, je krijgt dan ook een klein drankje aan geboden. We hebben in het naast gelegen restaurant (Postcard inn) prima gegeten. Tegenover het hotel is een 7/11, waar je prima ontbijtspulen kunt halen en verse koffie.

AANRADER

Jolanda van Kemenade
25-5-2012

geweldige accomodatie. Via de beachbar, waar je erg lekker kunt eten, loop je zo het strand op. Fijn zwembad erbij. Boek de appartementen met een keukentje. Goeie sfeer.

Prima hotel, mooie locatie

jeroen
31-7-2011

Wij hebben 2 overnachtingen gehad in dit hotel.

Mooi gelegen aan het strand en in september lekker rustig.

Strand is prachtig en leuk om s'avonds nog een wandeling overheen te maken.

Gegeten in het partner hotel op de bovenste etage. Eten was niet speciaal maar het restaurant draaide wat het wel leuk maakte.

We waren hier maar één nachtje, locatie is top. Het zit direct aan het grote strand. Tussen het hotel en strand zit nog een erg gezellige strandtent met live muziek en uitzicht op zonsondergang. Het grote zwembad zit hier weer voor wat dus ook wel leuk is.

Je krijgt waar je voor betaald, alles is simpelweg voldoende. Het had iets goedkoper mogen zijn maar het is gewoon een duurdere locatie denk ik.

Ook prima voor kinderen, groot zwembad, en een apart kinderbad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beachcomber Beach Resort in St. Pete Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beachcomber Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.