Hotel Super 8 Sarasota, FL

5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Super 8 Sarasota, FL voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Super 8 Sarasota, FL in het Nederlands

Eerste indruk, een bonte kamer.

Grietje
24-1-2014

De kamer was netjes geschilderd en had schone vloerbedekking. De badkamer was niet groot, maar wel van alles voorzien. In een nisje zat een keukenblok cq wastafel. Dit had een magnetron, een koffiezetapparaatje voor een complimentary kopje koffie. Verder een strijkijzer, strijkplank en fohn aanwezig. Wel veel verschillende kleuren

Gereisd Met partner in januari 2014

Verkeerde gok voor 1 nacht

Gerard
14-4-2011

Het hotel ligt in een soort Ghettowijk. Er is een zwembad, maar deze is gesloten en al was het open, dan hadden we er nog niet in gaan zwemmen. We kregen eerst een kamer op de beganegrond. De ketting aan de binnenkant ontbrak en er hingen allemaal vreemde types rond. De eigenaar zei ons geen zorgen te maken, de politie komt regelmatig langs. Na enig aandringen kregen we een kamer op de eerste verdieping met ketting. Het was gelukkig alleen maar om te slapen. De kamer was netjes en schoon. Zonder ontbijt zijn we maar vertrokken. Voor 38 USD met 5 personen mag je eigenlijk niet klagen...

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 27 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte, Tuin
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Super 8 Sarasota, FL in Sarasota, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Super 8 Sarasota, FL zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.