Hotel Siesta Beach Resort & Suites

Hotel Siesta Beach Resort & Suites
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Siesta Beach Resort & Suites voor je op een rij gezet:

Laatste review

mooi ligging

jan en lea,
4-10-2009

Voor de prijs een leuk goed onderhouden resort/motel of hoe je het ook noemen mag.zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.prachtige witte stranden.gezellige eettentjes gaan vast nog eens terug.

Kenmerken

4-10-2009

Netjes

danielle
23-9-2009

Net hotel. Ligging vlak bij het strand. Zwembad was niet erg schoon dus geen gebruik van gemaakt. Service was prima.

Resort?

Miriam
13-8-2009

De naam is resort zou ik niet gebruiken, het is meer een motel. De kamers zijn simpel met koelkastje, t.v. enz. Bedden minder maar wel schoon. De badkamer daarin tegen was een grote verassing, heel mooi en nieuw(?). Een bubbelbad en mooie betegeling. Zwembad klein. Ligging goed, 5 min naar strand. In omgeving leuke winkeltjes en barretje's. Gezellige buurt. Service super! De meneer in de lobby verteld je graag meer over de omgeving, erg enthousiast.

2006

Dit hotel staat in de folders als Best Western vermeld is

Paul, Petra, Dion en Thirza
23-5-2006

Dit hotel staat in de folders als Best Western vermeld maar is dit al zo'n 8mnd. niet meer en dat was duidelijk te zien ook. Er is op korte termijn groot onderhoud nodig en het ziet er allemaal een beetje shabby uit. Maar als je op zoek bent naar een slaapplaats op 3min. lopen van het witste zand(poeder)strand ter wereld is het een goede keuze. Je kunt hier niet ontbijten, wel kun je koffie krijgen en een Honeybun. Verder is er op het eiland weinig interressants te beleven. Het zwembad is heeeeeel klein en ligt aan de overzijde van het hoofdgebouw. De kamers zijn wel ruim en ook wel schoon.

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Siesta Beach Resort & Suites in Sarasota, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Siesta Beach Resort & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.