Hotel Sandcastle at Lido Beach

Hotel Sandcastle at Lido Beach

7.3Goed

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Sarasota

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Sandcastle at Lido Beach voor je op een rij gezet:

147 reviews over Hotel Sandcastle at Lido Beach

• 8Esther15-09-2009

Prima ligging, direct aan strand

Direct gelegen aan wit, prachtig zandstrand. Al wat ouder hotel maar wel goed onderhouden en gemoedelijk van sfeer. Uiterst vriendelijk personeel. Zwembad aanwezig, voldoet, maar wij vonden het strand veel fijner. Mooie zonsondergang. Veel bruine pelikanen aanwezig die van dichtbij je laten genieten van hun visduiken in de zee. Kamer voldoet, bed was in ons geval iets minder van kwaliteit dan de andere hotels die we hebben aangedaan.Gratis krantje. Als je van kunst houd zeker het Ringling Museum in Sarasote gaan bezoeken!

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 7anneke07-09-2009

mooie lokatie

een beetje een oud hotel. maar prima schoon. twee prima zwembaden. een groot wit strand. pima voor 1 a 2 nachten.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Cindy13-08-2009

Verouderd maar kindvriendelijk hotel

Dit hotel ligt direct aan een prachtig zandstrand. De kamers zijn allemaal netjes ingericht en liggen verspreid over het terrein.

Het complex is wel wat verouderd en er komen heel veel gezinnen met kinderen.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 6Princess198417-06-2009

Mooie locatie, ouderwets hotel

Dit hotel is zeer verouderd, maar heeft een prachtige locatie aan het strand van Sarasota. Wij kregen eerst ook een kamer met uitzicht op de parkeergarage. Uiteindelijk bleek dat wij de verkeerde kamer hadden gekregen en werden omgeboekt naar een kamer met zijzeezicht, dit was prachtig qua uitzicht. De kamers zijn voorzien van zeer oude gordijnen, heeft een stoffige inrichting en een piepkleine badkamer met douche. Een redelijk hotel voor een nachtje, maar niet om een week vakantie te vieren.

Gereisd met partner in mei 2009

• 2L. Klein29-12-2008

Absoluut nooit meer!

2 Nachten Helmsley maakten deel uit van onze rondreis Florida. We werden weggestopt in een donkere kamer aan een galerij met uitzicht op de parkeergarage. Het geheel was donker, somber en maakte een wat ongure indruk. De badkamer was oud en zeer klein en de kamer smoezelig. Er liep een mierenspoor door de kamer. Bij de receptie bood men aan dit te 'fixen' wij eisten een nieuwe kamer en kregen die 2 deuren verderop aan de zelfde galerij en parkeergarage. Ook hier mieren maar een stuk minder. We wilden ons slapende zoontje van 3 niet nogmaals verslepen en hebben het er maar bij laten zitten. De koelkast maakte enorm veel herrie bij het aanslaan en de elektra (lampen en schakelaars) waren in een bedroevende en bijna gevaarlijke staat. Ontbijt was idd a la carte en niet echt goedkoop. Personeel bij de balie niet allemaal even prettig en behulpzaam. Niet voor herhaling vatbaar maar zo te lezen zijn wij de enigen die er zo over denken (of de enigen die zo'n slechte kamer hebben gekregen).

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 8Renaat03-09-2008

gezellig vlakbij het strand

Dit hotel is een aanrader.Geen hoogbouw en pal aan het strand waardoor het gezellig aanvoelt.Vriendelijke service en lekker eten.Rustig gelegen en op 3 km van een mooi gezellig winkelcentrum om s'avonds langs te kuieren en een hapje te eten.

Gereisd met familie in september 2008

• 8Elles van T.16-08-2008

Mooie ligging aan het strand

Is meer een motel met hotelfaciliteiten. Kamers aan de straatkant zijn voor iedereen toegankelijk, sluit dus altijd alles goed af. Ontbijtbuffet valt tegen, weinig keus. Lunchgerechten aan zwembad zijn beter. Ga altijd voor Gulfview, fantastisch uitzicht. Strand en zee zijn geweldig. Ook handig: zijn wasmachines en drogers aanwezig.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Brigitte en Jan-Gerrit Heijenk27-06-2008

Goed strandhotel in leuke plaats

Wij hebben het eind van onze drieweekse Floridavakantie in het Helmsley doorgebracht. Het hotel is wat aan sleet onderhevig, maar de prijs-kwaliteitsverhouding is nog steeds dik in orde. De ligging aan het witte strand is prachtig, de kamers verschillen duidelijk van modernere resorts, maar zijn lekker ruim en koel. Het personeel is over het algemeen hartelijk en aardig, maar nadert de pensioengerechtigde leeftijd wel... Zowel ontbijt als lunch zijn prima.

Sarasota is een erg leuke plaats, er zijn goede restaurants in de omgeving (Lobster Pot op Siesta Key en Columbia op the Circle) en ook het winkelen is geen probleem.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Lini13-05-2008

Een superlokatie, zo aan het strand. Een prachtig zwembad, keurige schone kamers, goed eten (wel wat brutale meeuwen die je eten proberen te pikken)Dit is echt een aanrader.

Gereisd met familie in mei 2008

• 8Anna25-03-2008

Wij hebben het heerlijk gehad in dit hotel. Hotel ligt direct aan het mooie strand alwaar je kan liggen op stoelen van het hotel. Ook bij het zwembad is het prima. Het hotel ligt wat van het gezellige centrum (winkels, restaurants ed) af, maar daar ben je met de auto zo. Het eten in het hotel zelf is overigens ook prima.

Gereisd met vrienden in maart 2008

Hotel Sandcastle at Lido Beach info