Hotel Sandcastle at Lido Beach

Hotel Sandcastle at Lido Beach

7.3Goed

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Sarasota

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Sandcastle at Lido Beach voor je op een rij gezet:

147 reviews over Hotel Sandcastle at Lido Beach

• 7Carlo en Susanne22-08-2010

Direct aan strand

Leuk hotel. Wij hadden een ruime en schone kamer. Hebben hier 1 nacht geslapen tijdens de rondreis. Het hotel ligt direct aan het mooie strand. 's Avonds hebben wij heerlijk gegeten in het restaurant bij het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Marco van Dijk31-07-2010

Leuk hotel voor een paar dagen

Grootste pluspunt is de ligging van het hotel direct aan een geweldig strand. Ook de 2 zwembaden zijn prima. Eten is okee, maar niet meer dan dat. Wij hadden een kamer achteraf, wat jammer was, maar er zijn ook een heleboel kamers met zeezicht. Dat is zeker een aanrader. Jammer is dat de kamers zelf erg gehorig zijn. Je kunt je buren letterlijk horen praten. Gelukkig hadden wij rustige buren. De kamers zijn klein, maar zijn wel voorzien van alles (koelkast, kluis, fohn, etc.). Ik zou er geen week willen zitten, maar voor een paar dagen op doorreis is het zeker een goede optie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7H15-07-2010

De ligging is goed

Een wat verouderd complex. De ligging is perfect (direct aan de Golf van Mexico). De kamers vonden wij niet fris en proper. Eigenlijk wat smerig zelfs. Bijvoorbeeld het dikke tapijt in de kamers is gewoon ranzig.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het eten in het restaurant is voldoende.

Wij zullen hier niet nogmaals een paar dagen verblijven.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7amerikaismijnland14-07-2010

Niet goedkoop, mooie plek maakt veel goed

Geniet van de prachtige zonsondergang en vergeet dat je eigenlijk te veel hebt betaald voor het hotel. Ontbijt is niet in de prijs inbegrepen. Kamers zijn schoon maar de vloer heeft te lijden gehad onder de hoge luchtvochtigheidsgraad. In voorjaar zijn soms stukjes strand afgesloten vanwege het uitkomen van de eieren van schildpadden. Leuk om mee te maken. Lekker zwembad, voldoende parkeergelegenheid, net restaurant en goed verzorgd.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 8Rina van Overhagen23-06-2010

Wat een ligging.

Wij waren hier twee nachten tijdens een rondreis en hebben genoten. Hadden een vrije dag hier en hebben heerlijk aan de rand van het strand/zwembed liggen genieten van het zonnetje en het windje. Het winkelcentrum St.Armands viel ons tegen. Allemaal erg prijzig. En helaas geen supermarkt gevonden. Ook het avondeten in het hotel vonden wij niet lekker. Maar verder helemaal top. Nette kamer, goed gekoeld. Met koelkast en erg netjes. Aan een mooi strand. Ik zou zo terug willen.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Frederik15-06-2010

Geweldige ligging mooi appartement

Hier voor een rondreis 1 nacht geslapen. Prima hotel/appartement. Mooie ligging direct aan het strand.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8An en Roy28-02-2010

Direct aan het strand

Dit was het tweede hotel tijdens onze rondreis door Florida. We hadden geluk want we kregen een gratis upgrade naar een kamer met zeezicht, en ook nog op een hoek op de bovenste verdieping. Geweldig uitzicht ! Mooie grote kamer met twee grote bedden, apart zithoekje, koelkast en koffiezetapparaatje. We hebben het hier prima naar onze zin gehad, jammer dat het maar voor 1 nacht was. Mooie schelpen op het strand !!!

Gereisd met partner in februari 2010

• 8Willem Lodder29-12-2009

Prettig hotel, heerlijk gelegen

Helmsley Castle is wat moeilijk te vinden, maar als je er eenmaal bent, dan is het er prima vertoeven. Kamer AAN het strand, alles zo makkelijk toegankelijk.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 8tamara lemmens13-11-2009

heel mooi aan het strand gelegen

Wij hadden heel eenvoudige kamers zonder mooi uitzicht. Fijne zwembaden en het hotel ligt op een mooi strand.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Bas en Ilse12-10-2009

Mooi locatie

Mooi hotel aan het strand. Wij hadden een kamer met uitzicht op het zwembad en zee. Inrichting van de kamer is wat ouderwets, maar verder goed te doen. We waren er 1 nacht. We zijn ’s avonds naar het centrum van Sarasota gelopen, ong. 15 minuten. Hier hebben we gegeten. Erg veel luxe winkels.

Gereisd met partner in februari 2009

Hotel Sandcastle at Lido Beach info