Hotel Sandcastle at Lido Beach

Hotel Sandcastle at Lido Beach

7.3Goed

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Sarasota

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Sandcastle at Lido Beach voor je op een rij gezet:

147 reviews over Hotel Sandcastle at Lido Beach

• 8marjolein27-08-2012

Heerlijk en rustig

Wij hebben enorm genoten van dit hotel,zeer vriendelijk personeel,heerlijk rustig breed strand aan het hotel, mooie hoteltuin met mooi zwembad. Alles in een gemoedelijke familiare setting. De kamer met balkon en uitzicht op zee is geweldig. Kamer volgens mijn man wel wat toe aan renovatie. Ontbijt eenvoudig, avondeten erg lekker en betaalbaar. Ja..een aanrader. Het strand vergeet ik nooit meer!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8Laura24-06-2012

Net hotel!

Wel wat gedateerde kamers, maar de omgeving is genieten! Dichtbij het centrum al is lopen net iets te ver.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Arjen12-05-2012

Prima hotel aan het strand.

Prachtig gelegen gerenoveerd hotelcomplex, bestaande uit diverse gebouwen van ten hoogste 3 verdiepingen aan een wit zandstrand aan de Golf van Mexico. Flinke kamers met goede bedden, t.v., kluisdje, koelkast, koffiezetapparaat, strijkplank en -ijzer. Achterin badkamer met ligbad of douche. Goed ontbijt, selfservice, koffie/thee wordt bediend. Diner niet goedkoop, maar op zich niet slecht. De ligging is ruim 20 minuten lopen van het centrum van Lido Beach, waar een aantal mooie winkels en goede restaurants. Geen supermarkt. De hoteltaxi brengt je er op verzoek naar toe. Prima hotel voor een relaxed verblijf in Florida.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 7marj-kroon07-08-2011

lekker strand hotel

Het hotel is een beetje aan het vervallen. De ligging is super zo aan het witte strand. De zeeschildpadden leggen hier hun nesten. Nadeel dat ze goed de prijzen weten. In het weekend moesten we opeens betalen voor een strandbedje, restaurant is heel goed maar super duur. personeel in het hotel is niet echt vriendelijk. Het ligt ook net even te ver weg om te lopen naar St. Armand circle Dus een volgende keer zou ik een hotel nemen aan het strand en dichter bij het centrum!

Gereisd met partner in januari 2011

• 6Fam. Emmens28-07-2011

Een gedateerd hotel op een mooie locatie

Een gedateerd hotel met kleine, vochtige en niet echt schone kamers. Parkeergarage naast het hotel. Gratis WIFI, maar je moet de inlogcode en wachtwoord wel opvragen bij de receptie.

Twee zwembaden, maar vooral een schitterend strand. Bij Kilwins in Sarasota kun je goed eten en heerlijk zelfgemaakte chocolade en ijs eten, een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 0Kristof26-07-2011

Bij aankomst meteen gaan lopen ...

Ook al heeft een hotel maar 2*, proper moet elk hotel zijn. Dit hotel was verre van proper! Bij aankomst checkte "Pam" ons in, op een wel heel erg familiaire wijze. Eens aangekomen in de kamer maakten we meteen rechtsomkeer en zijn we op zoek gegaan naar een ander hotel. Beschimmelde muren, haren in de lavabo en op de vloer, een gebruikte tandenborstel van het hotel die terug in de verpakking was geduwd, ... Het hotel geniet van een prachtige ligging op het strand van Sarasota, maar daarmee is alles gezegd.

Gereisd met partner in november 2003

• 5sandraschimmel07-05-2011

viel erg tegen

Beetje bijzonder hotel, de buitenzijde en receptie doet denken aan een mooi hotel. Helaas de kamers die wij kregen, hadden uitzicht op de parkeergarage, waren vochtig (geen idee hoe dat mogelijk is)maar wel schoon.

Het zwembad, was niet veel bijzonders, het strand was geweldig! Niet gezellig,maar dat is op geen enkel strand in Florida.

Check wel gewoon uit, ondanks dat je niets hebt gebruikt in het restaurant, wij hadden diverse drankjes van andere gasten op onze rekening staan!!

De plaats Sarasota is een beetje hippie-achtig,maar er zijn mijn inziens leukere plekken langs de kust.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 7Tompoesje21-02-2011

Mooie plek, wel afgelegen

Hotel ligt aan prachtig strand. Heerlijk verwarmd zwembad met goede ligbedden. Uitstekende keuken voor redelijke prijs (alleen wijn erg duur). Airco werkte niet goed. Bedden waren veel te zacht. Badkamer piepklein.

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 5Dennis Hagen06-09-2010

slechte kamer

Dit hotel was het minste van onze rondreis door florida, na aankomst naar de kamer met uitzicht op de parkeergarage nooit kamers aan de noordzijde nemen, deze kamer was extreem vochtig en vies binnen, de tissues en toiletpapier waren gewoon vochtig dus erg slecht voor de gezondheid, we moesten hier 2 dagen blijven en ik heb dus een andere kamer gevraagd, hier moet wel 30 dollar per dag voor worden bij betaald. dit was wel een betere kamer met zeezicht en dubbele badkamer.

eten was wel goed en overvloedig, slecht en oud zwembad

sarasota is een wat duffe plaats waar niet veel te beleven is, we zijn naar een outletmall gegaan op een uur rijden van sarasota erg leuk en goedkope merkspullen

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Hanneke31-08-2010

Gezellig hotel

Leuke kamer met een heerlijk balkonnetje met zeezicht. Het stonk er wel enorm. Beetje vies tapijtje denk ik. Kamer is verouderd, maar opgeleukt met bloemengordijntjes. Grote koelkast. Herrie airco. Er zit een tussendeur naar de kamer ernaast (vaker in Florida gehad) en daar hoor je de buren toch wel erg goed door (tot half 2!Grrr!) 2 grote zwembaden die lekker diep waren. Strand voor de deur. Mooie zonsondergang. Bij het zwembad kreeg je fruit en kaas in de middag. Hoop NLers! Internet niet gratis.

Gereisd met partner in augustus 2010

Hotel Sandcastle at Lido Beach info