Hotel Sandcastle at Lido Beach

Hotel Sandcastle at Lido Beach

7.3Goed

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Sarasota

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Sandcastle at Lido Beach voor je op een rij gezet:

147 reviews over Hotel Sandcastle at Lido Beach

• 7Steffannijmeijer28-02-2015

Mooie locatie

Lekker hotel voor een tussenstop van een dag, mooie locatie. Eten in hotel is erg goed.

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 8Steenhr25-08-2014

Leuk hotel doet een beetje aan een camping denken

Hotel ziet er als in de jaren 70, beetje gedateerd. Kamer was schoon en goede bedden. Badkamer ook schoon maar duidelijk jaren oud. Wij zaten met uitzicht op zee in het linkergebouw en had een super uitzicht, vooral de sunset. Je loopt zo van het zwembad en hotel het strand op. In het weekend is het heel erg druk met vooral Amerikanen en wij hadden het gevoel op een camping beland te zijn. s Avonds werd en voor de kinderen op reuze scherm film vertoond bij het zwembad terwijl de kinderen in het water dobberde op luchtbedden en banden zaten de ouders er omheen op het terras/bar/restaurant . Wij hadden via touroperator geboekt er hadden geen extra kosten. Via de meeste organisaties komt er nog 25 dollar per dag bij. Hiervoor krijg je echter wel strandbedden, strandlakens, parasol op het strand. Gratis fietshuur, water op de kamer en koud water met smaakje op meerdere plekken in en rond het hotel. Al met al leuk hotel als je niet te veel luxe verwacht zoals Hilton e.d.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8Hans09-01-2014

Voor een paar dagen

Zijn hier voor 2 nachten geweest,kamer direct op het strand.leuk zwembad,strand perfect.aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 5H Schaeks25-10-2013

nee dit nooit meer

bij aankomst in het hotel kregen we van een humeurige dame de sleutel en verder weinig tekst of uitleg .. wel een fijne parkeergarage alleen jammer dat dat ons uitzicht was voor de nacht .. de deur was zo dun als karton dus niet echt veilig en de kamer stonk en was vochtig ,zo vochtig dat de lakens en toiletpapier zelfs vochtig waren en de kamers zijn erg gehorig .. wel een mooie ligging ..

Gereisd met partner in oktober 2013

• 6Sanne9116-07-2013

Prima voor 1 nacht

Hotelkamer was erg verouderd en het stonk. Ook was het niet erg schoon. Veel overlast gehad van andere hotelgasten. Na 2x bellen met de receptie was het eindelijk stil.

Pluspunt van het hotel is de geweldige ligging aan het strand. Zwembad is ook erg mooi.

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Jose06-05-2013

fantastische ligging

Echt fantastische ligging aan het geweldige strand. De familiekamer is aan de krappe kant voor 4 personen. Voor onze 2 nachten wel te doen, maar voor langer zeker niet. Tip: vraag een kamer met zeezicht, echt fantastisch! Anders bestaat de kans op uitzicht op de muur van de parkeergarage. Enige renovatie is gewenst. Ontbijtbuffet voldoende, zeker geen luxe. Diner in buffetvorvorm dito, van de kaart prima. Al met al een redelijk goed hotel waar je geen overdreven luxe hoeft te verwachten

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 8Elisa29-10-2012

Rustige plek

Een hotel waar ik 10 jaar geleden ook ben geweest. In die tijd is er niets (!) veranderd. Het is gewoon een net hotel met een mooi zwembad en een mooi strand. Kamers zijn netjes, het stofzuigen blijft een probleem. Badkamer flink verouderd. Ontbijt de 1e dag kregen we buffet en de 1e dag mochten we van de kaart kiezen. Avond eten is erg beperkte keuze.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Monique15-10-2012

goed hotel, direct aan het strand

Hotel ligt direct aan het mooie strand, ook zwembad is goed. Het eten is heerlijk, wel wat duurder als andere hotels in Amerika, maar dan nog betaalbaar, prijzen hetzelfe als in NL. Kamers zijn muf en vochtig, waarschijnlijk door airco oid, zijn nl niet vies of zo. ze hebben een gratis badlakenservice, smiddags snacks bij poolbar en de cadilac van het hotel brengt en haalt je gratis naar/van het winkelgebied (5 km verderopo), leuk winkelgebied (st Armands Circel)met restaurants e.d.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 8evelien_9914-09-2012

Rustige omgeving

Aan een prachtig wit prive strand gelegen. Personeel is erg vriendelijk. Ook nog 2 zwembaden aanwezig. Centrum ligt op 30min lopen. Verscheidene restaurantjes om lekker te kunnen eten.

Gereisd met partner in juli 2012

• 6B. de Niet04-09-2012

Mooie kamers, prima ligging

Dit hotel ligt direct aan het strand. Mooie ruime kamers. Het personeel tijdens het ontbijt was onbeschoft en onverzorgd. De schoonmaak is goed. Diner is duur maar wel goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Hotel Sandcastle at Lido Beach info