Hotel Sundial Beach & Golf Resort

Hotel Sundial Beach & Golf Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Sundial Beach & Golf Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sundial Beach & Golf Resort in het Nederlands

Goed verblijf in luxe compleet appartement

Ingrid
19-10-2017

Groot resort, pal aan het strand. Wij hadden een appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Erg ruim en van alle gemakken voorzien. Diverse zwembaden. Erg vriendelijk personeel. Gebruik gemaakt van de gratis fietsen. Mooi wit strand, zee is minder mooi. Veel eigen appartementen dus ook veel vaste mensen.

Oude reviews (archief)

Het hotel heeft een uitstekende ligging direct aan het mooie fijne schelpen strand. Verschillende zwembaden voor de appartementen. Rustig gelegen. Personeel is vriendelijk. Goede poolbar. Alles is schoon, en goede sportfaciliteiten (tennis, golf etc.). In de omgeving kunnen leuke dagtochten worden gemaakt naar de Everglades, Schelpenmuseum, boottochten om de schitterende natuur te bewonderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sundial Beach & Golf Resort in Sanibel Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sundial Beach & Golf Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sundial Beach & Golf Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.