Hotel La Quinta Inn & Suites Port Orange

We hebben een aantal aanbieders voor La Quinta Inn & Suites Port Orange voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Quinta Inn & Suites Port Orange in het Nederlands

Slechte prijs/kwaliteit vehouding

Rene
8-4-2010

We kwamen om 6 uur 's avonds aan en er waren nog maar twee kamers beschikbaar. De goedkoopste was $129,- en was een junior suite. De prijs voor die kamer stond niet in verhouding de kwaliteit die je daarvoor verwacht in een snelweg hotel. Als je de tijd hebt kan je beter 10 minuten doorrijden richting de oceaan (Daytona Beach). Daar hebben ze voor hetzelfde geld soortgelijke kamers, maar dan met een mooi uitzicht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Quinta Inn & Suites Port Orange in Port Orange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Quinta Inn & Suites Port Orange zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.