Hotel Ramada Pensacola

Hotel Ramada Pensacola

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Pensacola voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ramada Pensacola in het Nederlands

Noooooit meer!!!!!

Seinstra
31-5-2009

Verschrikkelijk smerig vies goor hotel. Gelukkig maar één nachtje geslapen en wonder boven wonder overleeft!! Ga hier nooit naar toe.

Geen airco in de openbare ruimtes, vloerbedekking in de gangen die verschrikkelijk vies en versleten was. Ongedierte in de bedden na het opslaan van de lakens. Opgedroogde kots op het matras. Kortom horror!

Gereisd met vrienden in mei 2009

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Pensacola in Pensacola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Pensacola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.