Hotel Quality Inn Pensacola

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn Pensacola voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Quality Inn Pensacola in het Nederlands

Een hotel voor 1 nacht (kort)

jan
3-7-2010

Het hotel geeft een "versleten" indruk, en sober, het ontbijt is ook behelpen, een melkmachine die uitstekend koelt maar geen melk afgeeft. Na vragen krijg je een kleine hoeveelheid, waarna het slangetje weer wordt opgebonden. en de kast weer dicht gaat. Het voedsel assortiment is ook minimaal. Het zwembad was buiten dienst, met een buiten temp. van 94F. Een weinig geinstreseerde receptie.

2008

Aardig motel met zwembad

k.v.d.meer
11-6-2008

Aardig motel met zwembad.

Gratis internet en gratis ontbijt ( stelt niet veel voor).

Kames zijn goed voor 1 nacht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn Pensacola in Pensacola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn Pensacola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.