vakanties Palm Beach

Reviews over Palm Beach

Badkamer kan update gebruiken evenals het bed.

heer Wijnand,
    9-12-2012

Badkamer is gedateerd: is smoezelig en voor je gevoel niet echt schoon; bed kraakt en lijtk wat doorgelegen.

Kamer verder prima, evenals ontbijt en zwembad

redelijk hotel voor gunstige prijs

Theo,
    5-9-2010

Het Bradley hotel is echt flink gedateerd. Ondanks dat heeft het toch nog wel een vrij chique uitstraling. Wij hadden hier een soort appartement met alle gemakken zoals een complete keuken met alle apparatuur. Bed was wel aan vervanging toe. Zit wel op redlijke afstand van centrum. Wel enkele restaurants in directe omgeving welke niet goedkoop zijn.Mocht jezelf willen koken de Publix is 10 meter lopen.Personeel zeer vriendelijk. Voor enkele nachten is dit hotel goed te doen

Zeer verzorgde en klantvriendelijke accomodatie

A de Haas ten Kate ,
    8-4-2010

Deze accomodatie is een luxe bed en breakfast met mooie kamers en alle faciliteiten w.o zwembad met ligbedden, tropische tuin, Alle kamers beschikken over air conditioning, een water koker,gratis internet en badjassen. Eigen opgang en terras of balkon aanwezig.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Zeer zeker de moeite waard

Knus, maar erg mooi en ruim hotel

Robin,
    8-12-2009

Onze kamer was echt ontzettend ruim.

Aparte woonkamer, keuken, slaapkamer en prima badkamer.

Bed lag echt heerlijk.

Aparte keuken met alles erop en eraan en echt Amerikaanse koelkast.

Ligt tegenover supermarkt wat wel erg makkelijk is.

Palm Beach zelf viel ons wat tegen. Echt ontzettend mooie huizen en stranden, maar veel privebezit. Ook vooral dure (sterren) restaurants.

Klasse

Stijn,
    24-11-2009

Duur hotel waarop je weinig of niets kan aanmerken. Enorm grote kamers met zicht op de oceaan. Alle luxe die je van dit segment kan en mag verwachten zijn aanwezig.

Het hotel is ver van het centrum geleden (zo'n 20 minuten met de wagen). Het hotel is pal aan het strand gelegen. Het strand zelf is niet veel bijzonder, heel kleine zandstrook. Er is niets te beleven in en rond het hotel. Dat kan natuurlijk positief zijn voor wie rust en kalmte zoekt.

Zonder wagen ben je hier hopeloos verloren.

Besluit: prima hotel, locatie niet veel soeps.