1 review over Hotel Wynfield Inn Orlando in het Nederlands

Prima hotel voor budgetreiziger

Geert, 31-3-2008

Prima hotel voor budgetreiziger. Verwacht geen Hilton-kamers, alles is basic en oud. Onze kamer was netjes en schoon en daarom kan ik zeggen dat de prijs/kwaliteit verhouding goed is. Probeer een kamer te krijgen aan de zwembadzijde, dan hoor je de snelweg niet.

Bij het ontbijt moet je je niet teveel voorstellen. Wat donuts, muffins, koffie en jus d'orange uit een pak. Het hotel beschikt over 2 grote zwembaden en 2 peuterbadjes. Vanwege de periode (begin december) was het rustig en regelmatig hadden we het zwembad voor onszelf! De locatie is prima, Sea World ligt op loopafstand en Disney World en Orlando centrum liggen op 15 minuten afstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wynfield Inn Orlando in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wynfield Inn Orlando zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wynfield Inn Orlando scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: