Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Worldquest Resort

• 9Melis08-09-2019

Super resort..ligt heel centraal. Een auto huren is een aanrader. Wij hadden een 4 kamer appartement..het was heel ruim,netjes en schoon! We zaten in gebouw 5 dat is wel een stukje lopen naar het zwembad. Maar goed te doen. Vriendelijk personeel. Wij willen zeker nog een keer terug!

• 4Colinda23-08-2018

Het gaat

Let goed op!!!! De bedden van onze dochters zaten vol bedwants....en ondat we er pas na 14 dagen achterkwamendagen zag de huid van ons kind er niet meer uit!! Meer dan 300 beten opgelopen.

• 9sandra27-06-2018

super gaaf appartement

super mooi en groot appartement. wasmachine en droger aanwezig weinig pannen maar bij de receptie gevraagd om meer pannen en deze gelijk gekregen daarnaast zaten wij in appartement 3 en hadden uitzicht op een meer waar krokodillen en schildpadden in zaten!

• 7Mala13-09-2016

Achteruit gegaan

Dit was voor ons de tweede keer in Worldquest. Je merkt wel dat het achteruit is gegaan. Schoonmaak laat wel wat wensen over met name toiletten en badkamers. De zwembad mag ook beter schoongemaakt worden. Wij gingen er vanuit dat we nogsteeds konden ontbijten, maar dat bleek afgeschaft te zijn in ver band met bezuinigingen. Dat was ons niet van tevoren verteld. Voor derest is het een ruime appartement, ligt in de buurt van pretparken. Je hebt wel een auto nodig om overal te komen.

• 8Peggy31-08-2016

Ruime nette appartementen

Nette en zeer ruime appartementen op een keurig resort. Mooi zwembad met voldoende ligbedden en handdoekenservice. Ontbijt bestaat alleen uit koffie met muffin. Appartementen voorzien van droger en wasmachine. Schone handdoeken kosten 6 dollar per dag. Schoonmaak ook extra betalen. Voldoende gratis parkeergelegenheid en dichtbij alle parken. Aanrader!!

• 6Bauke Rijpsma11-10-2015

Redelijk

Wij komen hier al een paar jaar en vinden dat het achteruit gaat. Personeel niet behulpzaam en niet altijd vriendelijk. Wel een heerlijke stek om te verblijven. Klacht over lawaai airco bijna elke dag gemeld maar niks aan gedaan. Zwembad is fantastisch en appartement groot maar nodig toe aan een upgrade. Ligging is ideaal. Ontbijt is zoet maar goed.

• 8marjoleinvanbuitenen20-09-2014

Prachtig hotel !

In September 2013 hier geweest voor onze huwelijksreis. Bij aankomt stond daar ter ere van ons huwelijk een presentje. (Bonbons, kaart en champagne). De appartementen zijn echt op z'n Amerikaans groot met o.a 2 badkamers. Erg mooi en schoon. Nadeel was wel dat je voor service van kamermeisje moeat betalen en dat hebben wik daarom niet gedaan, want dat was best prijzig. Personeel is vriendelijk. Hotel ligt dicht bij de toeristische International Drive en de Disney parken. Dit moet allemaal wel met de auto gedaan worden, er is nml geen bushalte oid. Huurauto heb je hier zeker nodig. Ontbijt was vooral veel zoet en elke dag wel wat hetzelfde. Op zich een prima ontbijtjw en fijn dat het er bij zat. Al met al echt een super vakantie hier gehad !

• 4Ilja Hofstede18-09-2014

Tegenvaller!

Van 11 september t/m 15 september verbleven in Worldquest resort. Ik had er veel van verwacht, gezien de waarderingen. Voor mij was het een echte tegenvaller. We kregen een appartement met uitzicht over het zwembad. Dat is op zich mooi, maar het was een uitgeleefd appartement. Het stonk enorm, een zure lucht. Meubilair was erg oud en het was gewoon vies! Overal stof, haren en dode beestjes. Na geklaagd te hebben mochten we verhuizen naar een ander appartement verderop het complex. Dit was een gerenoveerd appartement. Modernere meubels, maar nog steeds nog lang niet schoon. Over de ruimte van het appartement kun je niks zeggen, dat is verder prima, maar Ik zal hier nooit meer naartoe gaan. Dus twijfel je om hier naartoe te gaan, ik zou zeggen, kijk nog even verder!!!!!

• 9s.tol431-07-2014

Gigantisch mooi appartement

Prachtig appartement met alles erop en eraan! 3 grote slaapkamers, 2 badkamers, grote woonkamer en keuken. Op 5 minuten van alle bekende pretparken. Gratis shuttle naar alle Disneyparken, de rest voor een kleine vergoeding.

• 5c van der veer13-06-2014

Gedateerd motel

Worldquest is redelijk. Geen faciliteiten. Geen vermaak ook niet voor jonge kinderen. Geen bar geen winkel. Klein winkeltje bij de lobby erg duur weinig spullen. Alleen pizza, pasta en eieren. Veel junk food. Prijzen hoog. Water 3 dollar. Fles wijn wit 20 dollar. Meubels, tv oud. Sanitair oud.

Hotel Worldquest Resort info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Stadscentrum0 km