Universal studios Orlando

9.9Fenomenaal

• 10Nance7813-01-2020

Fantastisch Pretpark !!

Universal Studios en Islands of Adventure zijn beide echt geweldig. De Attracties zijn gebaseerd op films en zijn fantastisch. Het beste is direct bij openingstijd naar binnen te gaan. Het is dan nog niet zo (extreem) druk. Bezoek eerst de populaire attracties zoals Harry Potter. De wachttijden zijn dan nog te overzien. Als je er geen problemen hebt op niet naast elkaar te zitten, neem de single rider. Dit bespaart echt heel veel tijd. Als je een hopper hebt, kan je met de Hogwart express van het ene naar het andere park. Bij aantal attracties mogen geen tassen mee en kan er gebruik gemaakt worden van (gratis) kluisjes. Koop een refillable beker. Wij betaalden voor 2 bekers $ 32,00 (met zijn 4-en uitgedronken). De hele dag kan je je beker met frisdrank laten vullen. Heb je meerdere dagen, kan je voor een paar dollar de beker weer activeren. Wij hadden zelf brood mee en wat tussendoortjes. Hier werd niet moeilijk gedaan bij de bewaking.

juli 2019

• 10Dominique01-08-2019

Ultieme happy place!!

Universal Studios is het leukste pretpark dat er is! Mijn vriend en ik zijn in alle parken geweest (Singapore, Hollywood, Osaka en Orlando) en dit blijft de gaafste! Prachtige Harry Potter wereld en Jurassic Park voor nostalgie! Super aanrader!! Personeel is super vriendelijk en vrolijk, eten valt mee qua prijzen en smaakt goed. Mis vooral het Mythos restaurant niet!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Chiron09-11-2018

Het beste pretpark ter wereld!

De meest waanzinnige attracties in 2 aangrenzende pretparken. Van spiderman tot 2! Harry Potter werelden.. je raakt niet uitgekeken. Het is er altijd lekker weer, er werken vriendelijke mensen en de restaurants in de parken hebben lekker eten tegen verassend goede prijzen. Minimaal 2 dagen nodig maar wij zouden zeker 3 dagen aanraden.De toegangskaarten lijken prijzig maar het is echt elke cent waard. Best days ever!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Shannon28-04-2018

Super!

Ik ben zowel in maart 2017 als oktober 2017 geweest. Universal is echt heel erg leuk! Ik ga er echt met plezier naar toe. Ik vind alleen de entree kaarten erg duur, het eten en de souvenirs. Maar dat is in de pretparken overal daar. De shows zijn erg goed in Universal en de attracties fantastisch! Erg mooi gemaakt en ook erg leuk! Toen wij er waren vielen de wachtrijen ook wel mee, dus dat was idiaal en kon je in 1 dag ook veel zien. Ik vind Universal dus wel echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 1Anne Hoekstra04-01-2017

Weinig voor veel geld

Lange wachtrijen, Was daar met mijn dochter, 125 dollar intree p/p, ze willen je 2 parken aansmeren, gelukkig niet ingetrapt. Wachtrijen van wel 130 min, dan haal jenooit 2 parken. Maar in atracties geweest

Gereisd in januari 2017

• 7Peter14-06-2016

Druk, lawaaierig park.

Wat minder bekende thema's dan Disney, veel voor kleine kinderen, minder voor volwassenen. Harry Potter thema echt mooi gedaan en de trein (naar Hogwards) is een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Britt23-05-2016

Heel mooi uitgebreid park

Erg onder de indruk van het park.. Spectaculaire attracties met 3D en simulatie die ik in België en omstreken zelden heb gezien! Ik zou zo teruggaan! In oktober viel de drukte nog wel mee (uitgezonderd de Halloween night en toen de nieuwe attractie van Harry Potter)

Gereisd met partner in oktober 2014

• 7jolanda03-09-2015

Ging wel

Mooi ingericht park, maar echt niet geschikt voor mensen die niet tegen simulators kunnen. Heb in totaal vier attracties kunnen doen.

Simulators en park waren volgens de anderen wel uniek en zeker een must. Hou je van achtbanen en simulators,nzeker doen dus!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Sander23-03-2015

Geweldig park!

In 1 dag beide parken kunnen doen. Heel mooi gemaakt allemaal. Jammer is wel dat veel attracties in 3D zijn. Na 3 attracties moet je wel even bijkomen.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Marcel de B.21-12-2014

3d

Alles is opgezet op basis van 3D , zo gaaf !!!! Echt zo spectaculair !!!

Gereisd met partner in december 2014

10 van de 61 reviews gezien