Hotel Staybridge Suites International Drive

We hebben een aantal aanbieders voor Staybridge Suites International Drive voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Staybridge Suites International Drive in het Nederlands

Anders

2007

Gedateerde uitstraling

René
11-5-2007

Gedateerde uitstraling. Alles is verder in orde maar het interieur van de kamers is aan vervanging toe. Alles functioneert wel.

Als uitvalbasis voor de parken voldoet het prima. Ideaal is dat er een ontbijt inbegrepen is.

Verder is parkeren gratis, net als internetten trouwens.

De ligging is prima. In de buurt zijn vele restaurants (snelle hap, Golden Coral is goed als je van bufetten houdt).

2006

Prima accomodatie als uitvalsbasis voor de pretparken. kamers zijn ruim, schoon en de bedden zijn perfect. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

ontbijt is sober maar goed en er zijn voor het diner restaurants genoeg op loopafstand. kortom prima accomodatie.

Zijn hier een aantal jaren geleden geweest. Hotel is prima, zeker als je heel de dag bezig bent met alle pretparken te bezoeken, dan is dit hotel prima om alleen maar te slapen. Kamers zijn netjes, schoon en ruim. Kortom niks mis mee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Staybridge Suites International Drive in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Staybridge Suites International Drive zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.