Hotel Riu Orlando ***

6,5

12 reviews over Hotel Riu Orlando in het Nederlands

aardig hotel

ed_snijders, 15-8-2011

het hotel is een redelijk goed hotel wij hebben er echt alleen maar geslapen als je in orlando bent wil je alles zien en we hadden 3 dagen geweest en zijn toen naar miami gegaan en eten hebben we in de buurt gedaan

Net hotel met ruime kamers

Robin en Marieke, 2-5-2006

Net hotel met ruime kamers. In de omgeving zijn alleen maar andere hotels en restaurants. Als je de parken wilt gaan bezoeken heb je echt een auto nodig!

Een zeer verzorgd hotel, wel een wat ouder hotel

Christiaan, 8-10-2005

Een zeer verzorgd hotel, wel een wat ouder hotel. Prima uitgebreid amerikaans ontbijtbuffet. Erg ruime schone kamers. Leuk zwembad. Dit hotel kies je echt voor de ideale ligging tov van alle parken van Orlando. Goede (gratis) parkeergelegenheid. Lekker makkelijk is het lekkere ontbijt in het hotel, een goede start voor een dag parkbezoek. Zeker een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Orlando voor je op een rij gezet:

Wij zijn hier in oktober 2000 (halloween) geweest.Zeker een aanrader.Nette kamer met bad.Handdoeken leuk gevouwen als een zwaan op bed. Regelmatig een bus verbinding naar en van Disney. Ontbijt was heerlijk en veel op zijn Amerikaans. Leuk personeel.Als wij ooit weer terug gaan naar Orlando gaan we hier weer naar toe.

Ik vond de kamers en schoonmaak uitstekend

Debby, 27-7-2005

Ik vond de kamers en schoonmaak

uitstekend. Gewoon een nette en ruime hotelkamer met twee tweepersoonsbedden.

Het ontbijt was uitgebreid en goed.

Het zwembad klein maar daar kwamen we niet voor.

De ligging is uitstekend. Je zit zowat om de hoek van de disney parken. Overige parken ook dichtbij.

Vlak bij de international drive.

Waar je veel restaurants en winkels kunt vinden.

Avond eten altijd in parken gedaan of aan de international drive.

Bel niet vanuit de hotelkamer naar huis want ik was voor een minuut of 3 al 25 dollar kwijt!

Zeker geen slecht hotel!

Maar zit zelf liever in een Villa in Orlando. Ook leuker met gezinnen.

Eigenlijk geen echt RIU-hotel zoals de anderen

Annemarie, 29-6-2005

Eigenlijk geen echt RIU-hotel zoals de anderen. Het ontbijt was goed, de kamers goed, maar simpel. Het vervoer naar Disney met de bus was ronduit rampzalig. Het zwembad is aardig en er is een whirlpool. Wel een leuk winkelcentrum in de buurt met restaurantjes. Loopafstand naar disney marketvillage is ongeveer 15/20 minuten.

was geen goed hotel, erg vies rustig en er was geen gelegenheid tot avond eten. Zwembad was redelijk. Hotel ligt t.o.v. de disneyparken redelijk centraal. Het is handig om een auto te hebben, er rijden ook wel busjes naar de parken, maar alleen op bepaalde tijden, das niet handig.

dit was niet wat wij van riu gewend zijn.

perfect hotel als uitvalsbasis naar de universal en disneyparken.

Hotel zelf is verouderd maar verzorgd en ontbijtbuffet is best goed.

het is inderdaad zo,dat dit hotel minder is dan andere Riu

margriet brokerhof, 30-11-2004

het is inderdaad zo,dat dit hotel minder is dan andere Riu hotels.

Het is wat ouder,maar alles was goed

verzorgd.

Mooie kamer,mooi zwembad,ook het ontbijt

was overvloedig, ook maakt men er geen punt van als je sandwiches maakt om mee tenemen.Trouwens niemand in dit hotel

blijt daar overdag,je gaat toch de parken bezoeken?

heel slecht

scott, 4-6-2004

heel slecht

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Orlando voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Orlando in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Orlando zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Orlando scoort een 6.5 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: