Hotel Ramada Plaza Orlando

Hotel Ramada Plaza Orlando

7Goed

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Orlando

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Plaza Orlando voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi

2 reviews over Hotel Ramada Plaza Orlando

• 7Henk02-07-2016

Verouderd maar schoon

Gereisd met vrienden in september 2015

• 7Henk24-10-2015

Verouderd maar schoon

Het hotel is gelegen aan de (toeristische) hoofdstraat van Orlando met vele winkeltjes en restaurants. De entree van het hotel oogt modern maar de kamers blijken gedateerd. Toch zijn ze erg ruim en de bedden zijn goed. Het sanitair voldoet goed. De deur van de badcel was echter krom en sluit moeilijk, de scharnieren verroest maar dat was voor ons geen onoverkomelijk probleem. Alles werd namelijk dagelijks wel goed schoon gemaakt. De airco is oud en zeer lawaaierig. Vooral 's nachts erg vervelend. Wij hebben hem 's nachts uitgezet. Was voor ons goed te doen. Het ontbijt is zeer summier. Er is een zeer beperkte keuze in brood en beleg. Vleeswaar is er geheel niet. Wel kun je zelf verse wafels maken. Het personeel varieert. Ons eerste ontvangst was stug maar niet onbeleefd. Later stond er een heel vriendelijke en behulpzame dame. De bar is duur. 50 meter buiten het hotel betaal je al minder dan de helft voor een biertje. En barretjes en restaurants zijn er genoeg in de buurt.

Gereisd met vrienden in september 2015

1 tip over Hotel Ramada Plaza Orlando

• Henk, 24-10-2015

1: Voor een uitgebreid ontbijt zijn er voldoende restaurants in de buurt waar je tegen een redelijke prijs goed kunt eten. 2: Leg dagelijks 2 a 3 dollar fooi neer voor de schoonmaker. Dit is overigens gebruikelijk in Amerika waar deze mensen maar heel weinig salaris krijgen en leven van deze tip.

0 vragen over Hotel Ramada Plaza Orlando

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte