Hotel Quality Inn Plaza

Hotel Quality Inn Plaza
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn Plaza voor je op een rij gezet:

50 reviews over Hotel Quality Inn Plaza in het Nederlands

Quality Inn is good value.

Sally
25-6-2009

Few frills, but great value.

Old & Worn

rachel
        25-6-2009

Convenient to the Convention Center yet an old worn hotel in need of sound proofing and updating

Quality Inn Plaza, Orlando

Sergei

Good value for money

QUALITY INN PLAZA

DENETTE
                    25-6-2009

I HAVE BEEN TO THIS QUALITY INN NUMEROUS TIMES, I LIVE IN FLORIDA AND ITS GREAT FOR MINI GET AWAYS. IT IS CLOSE TO MY HOME ITS IDEALLY LOCATED, WALK TO ANYTHING, IF NOT THEY HAVE CHEAP BUSES AND TAXIS, THE FRONT DESK OFFERES GREAT CUSTOMER SERVICE, VERY FRIENDLY AND ACCOMADATING. THE ONLY NEGATIVE THING I COULD SAY AS IN THE PAST I DID FIND THE HIGHER FLOORS 5TH AND 6TH FLOORS WERE HARDER TO KEEP COOL DURING THE SUMMER MONTHS. WITH THE A/C, COULD USE ALITTLE UPDATING AS FAR AS UPHOLSTRY GOES, BUT I HAVE ALWAYS ENJOYED MY STAY AND PLAN TO GO AGAIN SOON.

Gewoon goed

Bianca
                          10-5-2009

Goed hotel, prima ligging voor Universal Studios en Seaworld. Mooie, verzorgde kamer. Wel gehorig, maar goed te doen voor een paar nachtjes.

Was een beetje huiverig door voorgaande berichten maar het hotel viel 100% mee!

Voor de Disney parken zou ik een hotel in Kissemee uitzoeken.

Gratis hotelbusje naar de universal parken.(bij aankoop kaartjes)

2008

Prima Hotel

Linnie
                          29-9-2008

Eerst het hotel geboekt en toen gekeken op deze site... hmmm... Veel negatieve reacties te lezen.

Had me er al niet al te veel van voorgesteld, kon het toch nog meevallen uiteindelijk. En het is me zeker meegevallen. Dit hotel is gewoon perfect. Het is idd wat gehorig, maar daar heb ik me niet al te veel aan geïrriteerd. Het ontbijt was echt prima. Erg uitgebreid en lekker. Het hotel ligt erg centraal gelegen, erg makkelijk om van a naar b te gaan.

Ik zou zeker weer terug gaan naar dit hotel!

De kamers waren ruim en redelijk schoon, en je krijgt iedere dag schone handdoeken. Het hotel ligt ook heel centraal van alle pretparken en shoppingmalls.

Je kunt met de trolleybus

(die voor het hotel stopt)overal komen. Dit kost 1 dollar p.p. er zijn ook kaarten te koop voor een paar dagen of een week is goedkoper.

Als je niet aan het zwembadzijde zit heb je 's avonds een beetje last van de snelweg. verder een goed hotel.

Goed gelegen voor bezoeken aan pretparken en International Drive, maar zeer luidruchtig wegens nabijgelegen snelweg.

Kamers eenvoudig maar goed.

ontbijt is goed te doen.Het hotel ligt ook heel centraal van alle pretparken en winkelcentrums.

Je kunt met de trolleybus

(die voor het hotel stopt)overal makkelijk komen. Dit kost 1 dollar p.p. Of als je slim bent koop je een kaart voor 14 dagen voor 9,95 dollar

zijn er in oktober geweest is een heel drukke bedoening maar alles is druk in orlando.

Prijs kwaliteit is zeker ok.

Kzou het niet aanraden als vakantie hotel maar als doorpas hotel dan wel weer.

ligt zoals velen al zeiden heel centraal dicht bij alles.

Als we ooit nog eens in orlando komen zal het zeker weer in de quality inn zijn ;-)

2007

prima uitvalbasis voor pretparken vlakbij, sobere kamer maar functioneel, alleen geschikt om te overnachten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn Plaza in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Inn Plaza scoort een 6.76 uit 10 op basis van 50 reviews.