Hotel Quality Inn Plaza

KinderhotelWeer vandaag33°23°
Hotel Quality Inn Plaza
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn Plaza voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Quality Inn Plaza in het Nederlands

Anders

4 overnachtingen van 23/5 tot27/5/2005

Het is een proper en redelijk mooi hotel maar de ligging aan sr4 maakt dat het s nachts nooit stil is op de kamer ,anderzijds is de ligging wel goed op International drive ,goed berijkbaar en dicht bij winkels en de pretparken.

LEUK BUDGET HOTEL VOOR EEN GEZIN MAAR MEER OOK NIET

MCASIJSLING
23-2-2005

LEUK BUDGET HOTEL VOOR EEN GEZIN MAAR MEER OOK NIET

eigenlijk de naam hotel niet waard

valt meer onder de categorie motel

dagelijks ongedierte in badkamer

veel lawaai van autostrade langs de ene kant en de andere kant International Drive 'who never sleeps'

lakens niet altijd even proper

ontbijt zeer pover, pannenkoeken en fruit , de andere dag gebakken aardappelen en fruit

badkamer zonder deur

goedkoop maar daarmee is alles gezegd

slechte ervaring

2004

Ideale uitvalsbasis om pretparken te bezoeken. Goedkoop, nette kamers, kortom veel waar voor je geld

het was super

saartje en vmax
29-8-2004

het was super. mensen waren aardig .kamers waren schoon en ruim en goed te eten

ideaal hotel gelegen tegenover pointe orlando een heel

patric
15-8-2004

ideaal hotel gelegen tegenover

pointe orlando een heel groot winkel centrum

Goed gelegen om de parken te bezoeken

MAC
10-8-2004

Goed gelegen om de parken te bezoeken. Ruime kamers. Weinig sfeer.

Zeer goed prijs/kwaliteit

Connie
17-6-2004

Zeer goed prijs/kwaliteit. Boeken vanuit België, is NOG goedkoper dan ter plekke. Basishotel, maar netjes, alles wat je moet hebben en ideaal gelegen als je toch heel de dag op stap bent. Minder als hotel om aan het zwembad te liggen door lawaai autostrade en niet echt mooi uitzicht. Een aanrader!

Het is een net en schoon hotel maar meer ook niet

arianne van bilsen
28-5-2004

Het is een net en schoon hotel maar meer ook niet. Er zit geen sfeer in. Je mist iets. Als je alleen in het hotel komt om te slapen heb je er een prima hotel aan. Er zijn 3 kleinere zwembaden aanwezig met ligstoelen. Maar ga je ook voor sfeer in je hotel moet je iets anders zoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn Plaza in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.