Hotel Quality Inn Plaza

Hotel Quality Inn Plaza
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn Plaza voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Quality Inn Plaza in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima hotel om te verblijven, overdag ben je meestal weg,

J. van der Sluis, 12-9-2007

Prima hotel om te verblijven, overdag ben je meestal weg, echter het zwembad is ook best lekker af en toe.

1 minpuntje was de zeer oude bussen die werden gebruikt naar de pretparken.

Beste aan dit gigantische hotel is de ligging. Centraal t.o.v. pretparken en vlakbij afrit snelweg. Verder ligt nieuw winkelcentrum aan overkant van de straat met voldoende keuze aan restaurants. Kamers voldoen maar ook niet meer dan dat.

kamers waren best schoon, maar daar is verder alles mee gezegd.

Het hotel ligt aan International Drive en tegenover leuke winkeltjes en restaurants.

Personeel was redelijk vriendelijk.

Wij(mijn vriend en ik)zijn er van 2 oktober 2006 tot 13 oktober 2006 geweest.Wij vonden het super! De kamers waren ruim en redelijk schoon, en je krijgt iedere dag schone handdoeken. Het hotel ligt ook heel centraal van alle pretparken en winkelcentrums.

Je kunt met de trolleybus

(die voor het hotel stopt)overal makkelijk komen. Dit kost 1 dollar p.p. Of als je slim bent koop je een kaart voor 14 dagen voor 9,95 dollar.

Het supermarktje in het hotel is ook goed en handig. Je kunt er lekkere en goedkope broodjes kopen. Wij vonden alleen het eten in het restaurant van het hotel niet lekker(gelukkig hadden we niet een all-inclusive vakantie geboekt)het is wel goedkoop.

1 afrader het huis aan de overkant van het hotel(wonder works) is zonde van je geld. Niet doen dus.

Verder vonden wij het een super vakantie. Een aanrader dus.

Het is inderdaad niet veel luxe

Mandy, 5-10-2006

Het is inderdaad niet veel luxe. Het ligt wel ideaal t.o de attractie's e.d. Ik zelf zou iets verderop de international drive gaan zitten. Dit hotel ligt meteen aan het begin (tegenover het huis wat op z'n kop staat, ik geloof wonder works). Kamers zijn ruim genoeg, en netjes. Niks bijzonders in ieder geval. Zwembad is niet erg groot (en zijn er 3, voor elk gebouw 1). Ik zou de volgende keer toch een andere acco boeken.

De ligging is prima, naar alle attracties toe

John en Sandra, 2-10-2006

De ligging is prima, naar alle attracties toe...

Verder zijn de kamers vreselijk!! Vies en smoezelige trappen en liften bah, kakkerlakken ed!

Wij komen hier nooit meer, staat veel beter vermeld in de gidsen, dan het in werkelijkheid is! gelukkig kan daar veel kanten op en ben je niet veel in je kamer! echt geen aanrader, mocht je het alleen doen voor het slapen neem dan wel een ruime! kamer!

Fantastisch hotel voor gezinnen met kinderen.

n.l. goed beschermde zwembaden[3] voor de kinderen

Groot opgezet hotelcomplex met ruime parkeer gelegenheid.Direct aan de International Drive goed bereikbaar vanaf de snelweg I4.Komen er al een jaar of 6.Het hotel staat centraal tussen div.atractie parken.

Dit jaar was het volgeboekt op onze vakantie periode hebben toen geboekt

Quality inn International Drive,iets terug op de Int.Drive,Bijna een copie van Quality Inn Plaza.

Prima budget hotel

joost, 26-11-2005

Prima budget hotel. Schoon. 24 uurs winkel.

Het ontbijt was voor 2 volwassenen en 2 kinderen slechts 8 dollar en voor die prijs lagen er verschillende soorten (vers) fruit pannekoeken, worstjes/spek/ham/hamburgers, scrambled eggs, div. zoete broodjes, pap, yoghurt e.d.

Standaard kamers met 2 volwassenen en 2 kinderen van 7 en 10 aan de krappe kant, maar ja voor weinig geld kun je niet meer verwachten.

Het is een fabriek, maar de ligging is geweldig. alle atracties in Orlando zijn binnen 15-20 minuten te bereiken. 25 minuten naar het vliegveld en binnen het uur in Kennedy Space center.

Als je een hotel met sfeer wilt moet je hier niet zijn, maar als je er alleen wilt slapen is het een perfect hotel.

En zoals al eerder gezegd; de prijs/kwaliteitverhouding is prima!

Goed gelegen voor bezoeken aan pretparken en International Drive, maar zeer luidruchtig wegens nabijgelegen snelweg.

Kamers eenvoudig maar goed.

Personeel was niet vriendelijk en behulpzaam.

Is een fabriek.

Maar het was dan ook goedkoop!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn Plaza in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Inn Plaza scoort een 6.76 uit 10 op basis van 50 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: