Hotel Quality Inn Plaza

Hotel Quality Inn Plaza
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn Plaza voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Quality Inn Plaza in het Nederlands

Top accommodatie

Marcel Tesselaar, 13-1-2018

Grote kamer grote bedden goede service

nooit meer

jbakkers, 16-5-2011

In Orlando kun je beter een villa huren.

Dan krijg je meer waar voor je geld dan in een hotel.

Voor de prijs was het goed maar voor iets meer geld heb je een ruime en luxe villa.

goed hotel

jessica, 1-11-2009

Hotel ligt lekker centraal op de int drive. Vlakbij Universal. De kamer is redelijk eenvoudig maar niet slecht. De bedden zijn goed en de badkamer ook. De kamer is verder ook schoon.

Geen gebruik gemaakt van zwembad en restaurant. Prima hotel om de pretparken te bezoeken.

Gewoon goed

Bianca, 10-5-2009

Goed hotel, prima ligging voor Universal Studios en Seaworld. Mooie, verzorgde kamer. Wel gehorig, maar goed te doen voor een paar nachtjes.

Was een beetje huiverig door voorgaande berichten maar het hotel viel 100% mee!

Voor de Disney parken zou ik een hotel in Kissemee uitzoeken.

Gratis hotelbusje naar de universal parken.(bij aankoop kaartjes)

Prima Hotel

Linnie, 29-9-2008

Eerst het hotel geboekt en toen gekeken op deze site... hmmm... Veel negatieve reacties te lezen.

Had me er al niet al te veel van voorgesteld, kon het toch nog meevallen uiteindelijk. En het is me zeker meegevallen. Dit hotel is gewoon perfect. Het is idd wat gehorig, maar daar heb ik me niet al te veel aan geïrriteerd. Het ontbijt was echt prima. Erg uitgebreid en lekker. Het hotel ligt erg centraal gelegen, erg makkelijk om van a naar b te gaan.

Ik zou zeker weer terug gaan naar dit hotel!

De kamers waren ruim en redelijk schoon, en je krijgt iedere dag schone handdoeken. Het hotel ligt ook heel centraal van alle pretparken en shoppingmalls.

Je kunt met de trolleybus

(die voor het hotel stopt)overal komen. Dit kost 1 dollar p.p. er zijn ook kaarten te koop voor een paar dagen of een week is goedkoper.

Als je niet aan het zwembadzijde zit heb je 's avonds een beetje last van de snelweg. verder een goed hotel.

Goed gelegen voor bezoeken aan pretparken en International Drive, maar zeer luidruchtig wegens nabijgelegen snelweg.

Kamers eenvoudig maar goed.

ontbijt is goed te doen.Het hotel ligt ook heel centraal van alle pretparken en winkelcentrums.

Je kunt met de trolleybus

(die voor het hotel stopt)overal makkelijk komen. Dit kost 1 dollar p.p. Of als je slim bent koop je een kaart voor 14 dagen voor 9,95 dollar

zijn er in oktober geweest is een heel drukke bedoening maar alles is druk in orlando.

Prijs kwaliteit is zeker ok.

Kzou het niet aanraden als vakantie hotel maar als doorpas hotel dan wel weer.

ligt zoals velen al zeiden heel centraal dicht bij alles.

Als we ooit nog eens in orlando komen zal het zeker weer in de quality inn zijn ;-)

prima uitvalbasis voor pretparken vlakbij, sobere kamer maar functioneel, alleen geschikt om te overnachten

Wij zijn met twee personen begin september 2007 hier 3 Het

Ilonka Bastiaans, 18-9-2007

Wij zijn met twee personen begin september 2007 hier 3 nachten geweest tijdens onze tour door Florida. Het hotel is erg groot en licht ideaal direct aan de snelweg.

De kamers zijn lekker ruim met twee redelijke bedden. Er staat een koelkast en een magnetron. De badkamer is klein maar voldoet. De kamer werd iedere dag schoongemaakt incl schone handdoeken.

We hadden geen eten bij het hotel maar zijn iedere avond uiteten geweest. In de omgeving is er zat lekkers te krijgen. Het ontbijt viel een beetje tegen. Ze komen meteen met koffie en jus aanrennen waar je WEL extra voor betaald.

De service aan de balie was perfect. Als je een huurauto hebt krijg je een parkeerkaart en kun je goed parkeren achter het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn Plaza in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Inn Plaza scoort een 6.76 uit 10 op basis van 50 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: