Hotel Quality Inn & Suites

6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn & Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Quality Inn & Suites in het Nederlands

Waard voor je geld

Vincent A.
26-9-2010

Dit Hotel ligt aan de 8700 S. Orange Blossom trl. Het hotel ligt aan een drukke straat, maar daar heb je geen last van. 's Morgens is er een simpel ontbijtje, er is een net zwembad bij. Op je kamer heb je een TV, Magnetron, koelkast, airco en een haardroger ter beschikking. Gratis draadloos internet en als je wilt kun je ook gewoon op je kamer met een "draadje" op het internet. Alles wordt netjes onderhouden en je kamer wordt elke dag schoongemaakt, als je dat wilt. Je zit ongeveer 15 minuten rijden van Universal studios,15 minuten rijden van Disney land, 5 minuten rijden van Florida Mall. Je zit gewoon echt overal dicht bij, gewoon ideaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn & Suites in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.