Hotel Orlando Metropolitan Resort

6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Orlando Metropolitan Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Orlando Metropolitan Resort in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima hotel

Huguette Rutten
3-5-2014

Je zit op het einde van International Drive, dé gekende straat in hartje Orlando; dichtbij zijn talloze eetgelegenheden waarvan sommigen 24u 7/7 open zijn. Gratis parking voor de auto is voorzien en openbaar vervoer is net buiten het hotel. Het hotel biedt een uitgebreid ontbijtbuffet tegen zéér democratische prijs; je kan ook lekker eten in het restaurant.

Het hotel zelf is ruim, bestaat uit 2 delen en ligt in een oase van groen.

een aanrader om goedkoop te verblijven in een -zeker naar europese normen- buitengewoon ruime kamers met alle voorzieningen; de matrassen van de bedden in de upgrade kamers kunnen naar ieders behoefte harder of zachter worden "geblazen" waardoor je heel comfortabel slaapt. Conclusie: verzorgd hotel tegen redelijk goedkope prijs met alle voorzieningen in het hotel en in de buurt , zelfs voor een kritische hotelgast.

Ideale ligging dichtbij parken

Fam. Pirson
14-5-2009

Bezocht met 2 vw en 2 k periode 28 april- 12 mei 2009. geboekt via touroperator. Tip! boek de standard room (7N 196 euro)en doe daarna een upgrade bij het hotel voor slechts 20 dollar per nacht extra. standard room ruikt erg muf en airco maakt kabaal. Luxe kamer was prima iedere dag schone handdoeken. Receptie was erg vriendelijk en behulpzaam. We hadden incl. continentaal ontbijt maar was erg karig. Hotel ligt aan de Int. Drive en dichtbij alle parken.

ideale plek dichtbij parken

Fam. Pirson
14-5-2009

We zijn net terug en hebben dit hotel bezocht van 28 april t/m 12 mei 2009, 2 vw en 2k. Wij waren zeer tevreden over dit hotel. De receptie was zeer behulpzaam en vriendelijk.

We hadden een "standard room"geboekt maar deze kamer rook erg muf en de airco maakte ontzettend veel kabaal. Tip: boek standard en als je daar bent doe je een upgrade naar luxe kamer, ben je goedkoper uit.(20 dollar per nacht extra) Geboekt via touroperator 7 nachten kostte slechts 196 euro. Dichtbij universal studio's en seaworld etc. We hadden incl. continental ontbijt maar dat is erg karig. Maar het ontbijt in amerika is dan ook niet te vergelijken met het ontbijt in Europa.

2008

aan de int drive, maar rustig gelegen.mooie en vriendelijke receptie. Ruime kamer met koelkast en veel bergruimte. Schoonmaak niet geweldig. Ook werden vaak gebruikte handdoeken meegenomen maar geen schone opgehangen.fijn zwembad, speeltuin en tennis aanw. Naast ponderosa( voor t ontbijt) ontbijt in hotel is niet inclusief.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orlando Metropolitan Resort in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orlando Metropolitan Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.