Hotel Orlando Metropolitan Express

Hotel Orlando Metropolitan Express
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Orlando Metropolitan Express voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Orlando Metropolitan Express in het Nederlands

2008

We hadden voor 2 dagen geboekt maar hebben er 7 van gemaakt. Goede kamers,schoon en alles wat je nodig hebt. Ontbijt goed en voldoende. Brood,beleg,koffie/thee,"sapje"melk,fruit en cornflakes en een zoet broodje. Zwembad schoon en badhandoeken liggen klaar. Kortom voor die prijs een prima motel. Omgeving ook fijn want je kunt lopend naar div. restaurantjes.

Wij zijn in september 2007 in dit hotel geweest

Huguette Rutten
6-3-2008

Wij zijn in september 2007 in dit hotel geweest. De "gewone" kamers waren inderdaad niet frisjes, verouderd en er hing een muffe geur in die kamers. Daarom besloten wij ter plaatse een upgrade te doen naar de luxe kamers, die zéér ruim en mooi waren. er waren zelfs matrassen waarvan je de dikte door middel van lucht zelf kon instellen, hetgeen je een zalige nachtrust garandeerde. .

Het enige minpunt voor ons was: wij hebben enkele dagen betaald voor het ontbijt, terwijl dit toch inbegrepen was.

2007

Het hotel heet nu The Orlando Metropolitan Express. Ligt heel erg goed gelegen in het noorden van International Drive. Er zit standaard ontbijt bij de prijs in en 24 uur per dag koffie en thee in de lobby. Dit is zeker een voordeel. Direct ernaast is een kleine supermarkt en aan de overkant de ingang van Wet 'n Wild. Tevens aan de overkant Ponderosa en Sizzlers. 's avonds kun je goed alles in de directe omgeving lopend doen. Er zitten ook veel winkeltjes in de omgeving.

Het hotel heeft een naamswijziging ondergaan, het heet nu

Fam. Steeman (2 volw./1 kind 9 jaar)
26-10-2007

Het hotel heeft een naamswijziging ondergaan, het heet nu Orlando Metropolitan Express. Ontbijt is inclusief, prima continental ontbijt. 24 per dag koffie en thee in de lobby van het hotel en direct aan International Drive, waar alle actie is. T.o de ingang van Wet 'n Wild en diverse restaurants aan de overzijde zoals Sisslers en Ponderosa. Alle parken zijn op goede rij-afstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orlando Metropolitan Express in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orlando Metropolitan Express zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orlando Metropolitan Express scoort een 6.67 uit 10 op basis van 51 reviews.