Géén boekingskosten

Orlando Continental Plaza

Verenigde Staten van AmerikaFloridaOrlando

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Orlando Continental Plaza voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 14 reviews

6.2VoldoendeScore uit 14 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Orlando Continental Plaza

• 6Thomas26-11-2018

hotel overgenomen, wordt nu verbouwd, niet slecht

Lang geen reviews meer geweest over dit hotel. Waren er 4/11/18 voor 1 nacht. Hotel is overgenomen en wordt nu verbouwd (zijn net begonnen). Op de parkeerplaats staan en stuk of 6 containers voor opslag. Kamers eenvoudig maar wat wil je voor dit geld. Zwembadje schoon. Receptie vriendelijk. In de ongezellige hal staat een ATM en een folderbak en zitje. Hotel blijft tijdens renovatie open, per keer worden 10-20 kamers opgeknapt. Als je overdag naar de (water)pretparken bent heb je geen last van de renovatie. Wel wat stoffig (kamers) maar wie weer verbeterd ook dit als het hotel klaar is.

• 7remco11-03-2014

Eigenlijk best te doen.

We zijn hier 9 dagen waarvan 7 nachten geweest. Ik moet eerlijk zeggen nadat ik de resenties gelezen had had Ik wel zo mijn twijfels. ... Maar eerlijk is eerlijk zo slecht is het nou ook weer niet, ja er zijn dingen aan vervanging toe maar dat was voor ons ook het enige de locatie was prima. De bedden liggen heel erg goed, we zijn moeilijke slapers wat dat betreft, maar het was prima. 15 minuten en je zat in Disney. Wet n wild gewoon de straat oversteken en universal en sea world zijn nog geen 10 minuten rijden. Ik zeg je kan met een gerust hart hier boeken. Goede vakantie..

• 6Ronald Gerritsen12-03-2013

Wel een aanrader, maar geen extra luxe verwachten.

Continantal Plaza Orlando is een prima hotel voor een redelijke prijs. De ligging is super en het beschikt over een heerlijk verwarmt zwembad. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. De kamers zijn verouderd en aan renovatie toe, echter ze zijn schoon en worden dagelijks schoon gemaakt en de twee twee persoons bedden op de kamer worden opgemaakt. Verschonen van de bedden kun je zelf aangeven dmv de flyer op je nachtkastje. Ruime kamers met kluisje, bad,douch,airco, gewoon compleet. Ontbijten kunj je hier wel maar zeer beperkt ( amerikaans ) echter zijn er op loop afstand ontbijtbuffuten zat te krijgen vanaf een dollar of 4. Neem je een I-ride trolly abbonement verkrijgbaar op elke hoek voor ongeveer 1,5 per dag dan kun je in combi met bus 50 vanaf seawold naar disney overal komen en is een auto niet vereist. Kortom ligging is super, personeel is behulpzaam, kamers zijn wat verouderd en mogen een opknap beurt hebben, maar zijn acceptabel. Have fun want wij hebben hier 3 weken fun gehad

• 6Majavh28-02-2013

Zoals verwacht

Dit hotel was zoals we verwacht hadden... Niet de grootste luxe. Maar we hadden natuurlijk ook maar voor 2 sterren betaald! Maar je bent toch een hele dag weg.. en enkel om te slapen/douchen ben je daar.. Als je echt wil gaan om te zonnebaden enzo, kies je beter ander hotel.. Gratis parking is een pluspunt en je bent in no time bij de pretparken. Maar overall... Was ik tevreden met prijs/kwaliteit!

• 5angelique rozeboom10-02-2013

Ondermaats hotel

Toen wij hier verbleven was de kamer niet schoon gemaakt, het toilet zat nog onder de urine van de vorige gasten. De douche was het merendeel lauw dan warm. En er zat schimmel overal in de badkamer. Als je housekeeping wilt moet je dat vragen, de eerste drie dagen kregen wij geen schone handdoeken. En ook is in de twee weken dat wij daar verbleven het bed niet verschoond. In de witte lakens zitten vlekken die er niet meer uit gaan. In de dekens zaten grote gaten. Het grote pluspunt van dit hotel is de ligging je bent binnen no-time bij Universal Studios en op de International Drive Het ontbijt is niet meer inclusief wat wel stond aangegeven bij het maken van de boeking. Maar op de ID zijn er genoeg mogelijkheden om te ontbijten zoals op loopafstand de Ihop. Maar met dit pluspunt is ook alles gezegd. Mijn advies is om iets anders te boeken tenzij je akkoord gaat met het minimale wat je van een hotel mag verwachten.

• 3kim26-09-2012

Oud vies en versleten!

Na meerdere hotels/motels gehad te hebben in amerika was deze de bij uitstek de slechtste. Alles in de kamer was kapoten versleten, de douche zat vol schimmel en de lift was ook niet meer echt betrouwbaar. Management regelde een andere kamer, maar deze was in de zelfde oude en vieze staat.

• 7Jolanda10-08-2011

Goed te doen

Het is geen spectaculair hotel maar je bent toch de hele dag weg. Goede ligging. Ruime kamer en schoon. Kluisje in de kamer aanwezig. Ruime parkeergelegenheid en gratis.

• 7manuel27-11-2010

Basic hotel voor nachtrust

Het hotel gelegen ,tegen over waterpark WET N' WILD aan de internationaal drive . is zeer geschikt voor mensen, die willen slapen voor niet te veel geld . en de rest van de dag doorbrengen buiten het hotel . er bevind zich in elke kamer een bad(je) en goede airco (dit is wel nodig !!!). Ontbijt is matig , en dan ook gratis . maar voor een paar euro kun je verder in de straat , van een goed gevuld ontbijt buffet genieten . Wat zeer aan te raden is voor een drankje , is Britse pub The orlando George & dragon , gelegen rechts tegen over de KFC , naast de midgetgolf baan .

• 5supersubstral18-11-2009

Motelstijl hotel

Hotel vlakbij International Drive en Universal Studios. Niet chique, doch voldoende comfort voor enkele dagen. Ruime kamers, goedwerkende airco. Ontbijt is minimum en eentonig. Hotel geeft wat verouderde indruk. Voldoende parking vlakvoor de kamer.

• 7danielle23-09-2009

Beter dan gedacht

Ons eerste hotel in Florida. We waren kapot van de reis hadden een mooie ruime kamer en op de kop toe ook nog ontbijt terwijl dat niet bekend was bij de reisorganisatie.

Hotel Orlando Continental Plaza info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    6825 Visitor's Circle at Intl. Drive, 32819