Hotel Nickelodeon Family Suites By Holiday Inn

Hotel Nickelodeon Family Suites By Holiday Inn

8Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Orlando

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Nickelodeon Family Suites By Holiday Inn voor je op een rij gezet:

• Sauna

11 reviews over Hotel Nickelodeon Family Suites By Holiday Inn

• 9Gerard14-04-2011

Slime, Spongebob, Dora, geweldig!

Nickelodeon hotel is de place to be! Het hotel is om het zwembad heen gebouwd. 6 verdiepingen hoog. We zaten op de zesde verdieping en hadden een prachtig zicht op het zwembad. In het hotel is veel te doen voor de kinderen, eigenlijk een attractiepark op zich. Ons appartement had een woonkamer met uiklapbed en keukenblok, een kamer met een stapelbed en een kamer met een groot twee/ drie/ vier/ vijf-persoonsbed. Er was ook nog een grote badkamer. Iedere kamer had TV. Het eten was in buffetvorm en moest apart worden afgerekend. Erg veel keus en de Nickeleodeon karakters kwamen ook een kijkje nemen. Een keer per dag werd er een enorme emmer met slime over de zwembadgasten uitgegooid. Voor de kinderen een enorm feest. Aan het zwembad was er ook steeds animatie in de vorm van wedstrijdjes en quizzen e.d. Hotel is ook een mooie uitvalsbasis voor de pretparken.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 5Dtemming11-12-2008

Wet een drukte

Vorig jaar Augustus enkele dagen geweest en een dag eerder vertrokken dan gepland. Waarschijnlijk omdat we in ruimere opzet hadden gezeten, maar we kregen een claustrofobisch gevoel. Kleine dure kamers direct aan het zwembad, vanaf moment dat je een voet buiten je deur zet loop je de drukte in. Ook moet je voor alles betalen, we voelden ons als een spons die uitgeknepen moest worden. We gaan niet meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 7marina25-08-2008

middelmatig hotel

mooi hotel maar zeker niks aparts, eten is goed maar eentonig,het zwembad is mooi. de entertainment is goed maar bij de kinderclub is niets gratis al de activiteiten moeten betaald worden. de ligging zonder auto ben je nergens.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 10janien wieldraaijer09-07-2008

fantastische bestemming voor mensen met kinderen

mooie ruime kamers tot en met 8 personen. super mooi zwembad met veel lifeguards en een leuk animatieprogamma. kids spa met nagelstudio,haarvlechtten en tatoo's verder erg dicht bij alle bekende parken waar gratis shuttles naar toe gaan

Gereisd met familie in juni 2008

• 8chantal07-01-2008

echt een hotel om met de kinderen naar toe te gaan er zijn 2 zwembaden met extra warm water bij allebei glijbanen en een speelruimte voor kids tot 4 jaar en een gamehal.voor de kids is er ook een kidsclub waar zo leuke dingen met ze maken.bij het zwembad zijn ook handdoeken te leen maar zijn niet groot(gratis) ontbijt met de figuren leuk om te doen ontbijtbuffet is echt amerikaans en kamers zijn erg ruim leuk met playstation 2 maar de spellen moet je huren voor 5 dollar per 24 uur.en er is op iedere slaapkamer een tv.je zit 10 min. bij de parken vandaan en er rijden ook bussen vanaf het hotel.ons is het prima bevallen met 3 kinderen.

Gereisd met familie in januari 2008

• 6Corine30-05-2007

Druk hotel,chaotisch maar is natuurlijk wel een familiehotel,met veel kinderen.Zwembaden vond ik niet groot,wel heel druk.Kamers waren leuk en zeker niet klein(2bedroom kidSuites)The Mall vond ik lijken op een fabriekshal.Moet er wel bij vertellen dat we dit hotel als afsluiting van onze vakantie gedaan hebben na een zeer leuke Disneycruise.

Gereisd in mei 2007

• 9JopieP22-05-2007

Erg leuk hotel voor families met Kids. Tis wel een beetje duur voor Amerikaanse begrippen. Ontbijt kost langs de weg bijna overal slecht $5,99 en hier ben je minimaal $ 15.- kwijt. Wel leuk om een paar dagen te doen met de kids.

Gereisd in mei 2007

• 10Fam. Timmer Lobith29-04-2007

Zijn in December 2006 2 nachten in dit hotel geweest. Is heel leuk met de kinderen vooral de 2 grote zwembaden met glijbanen enz.enz. Alleen het verblijf is erg duur. Onbijd kost met vier personen $60.

Gereisd in april 2007

• 8V en C03-07-2005

Goede kamers met twee slaapkamers en een zitgedeelte. Drie televisies. Een met computerspelapparaat en een met video. Spelletjes en videos te huur. Restaurant rommelig en erg druk, veel kinderen, maar wel kindvriendelijk. Vooral geschikt voor gezinnen.

Gereisd in juli 2005

• 9Anjo Schuurmans15-06-2005

Wij zijn eind juli, begin augustus 2003 in dit hotel geweest. In een woord FANTASTISCH. Je hebt speciale kidssuites. Die zijn geweldig. de kidskamer in een thema. Bij ons was dat jungle. De suites zijn prima in orde. Genoeg ruimte. Een keuken met een koelkast, koffiezetapparaat en een magnetron. Op iedere kamer televisie. Het eten is zeer goed. Voor de kinderen is er een apart ontbijtbuffet. Je hebt verschillende restaurantjes waar je kunt eten of kunt afhalen. Wel heb ik op de site van het hotel gelezen dat het van oktober 2004 tot mei 2005 verbouwd is. Het is nu in nickeloneonstijl verbouwd. Wij wilden er dit jaar heel graag terug maar konden het bij geen enkele nederlandse, belgische of duitse reisorganisatie terug vinden in de brochures. EEN ECHTE AANRADER VOORAL MET KINDEREN. Het ligt zeer centraal voor de parken. De malls zijn ook in de buurt.

Gereisd in juni 2005

Hotel Nickelodeon Family Suites By Holiday Inn info