FamiliehotelWeer vandaag34°23°
Hotel Nickelodeon Family Suites By Holiday Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Nickelodeon Family Suites By Holiday Inn voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Nickelodeon Family Suites By Holiday Inn in het Nederlands

Slime, Spongebob, Dora, geweldig!

Gerard
14-4-2011

Nickelodeon hotel is de place to be! Het hotel is om het zwembad heen gebouwd. 6 verdiepingen hoog. We zaten op de zesde verdieping en hadden een prachtig zicht op het zwembad. In het hotel is veel te doen voor de kinderen, eigenlijk een attractiepark op zich. Ons appartement had een woonkamer met uiklapbed en keukenblok, een kamer met een stapelbed en een kamer met een groot twee/ drie/ vier/ vijf-persoonsbed. Er was ook nog een grote badkamer. Iedere kamer had TV. Het eten was in buffetvorm en moest apart worden afgerekend. Erg veel keus en de Nickeleodeon karakters kwamen ook een kijkje nemen. Een keer per dag werd er een enorme emmer met slime over de zwembadgasten uitgegooid. Voor de kinderen een enorm feest. Aan het zwembad was er ook steeds animatie in de vorm van wedstrijdjes en quizzen e.d. Hotel is ook een mooie uitvalsbasis voor de pretparken.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Wet een drukte

Dtemming
11-12-2008

Vorig jaar Augustus enkele dagen geweest en een dag eerder vertrokken dan gepland. Waarschijnlijk omdat we in ruimere opzet hadden gezeten, maar we kregen een claustrofobisch gevoel. Kleine dure kamers direct aan het zwembad, vanaf moment dat je een voet buiten je deur zet loop je de drukte in. Ook moet je voor alles betalen, we voelden ons als een spons die uitgeknepen moest worden. We gaan niet meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Dec 11 2008 15:00:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

middelmatig hotel

marina
25-8-2008

mooi hotel maar zeker niks aparts, eten is goed maar eentonig,het zwembad is mooi. de entertainment is goed maar bij de kinderclub is niets gratis al de activiteiten moeten betaald worden. de ligging zonder auto ben je nergens.

Gereisd Familie in Mon Aug 25 2008 19:37:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische bestemming voor mensen met kinderen

janien wieldraaijer
9-7-2008

mooie ruime kamers tot en met 8 personen. super mooi zwembad met veel lifeguards en een leuk animatieprogamma. kids spa met nagelstudio,haarvlechtten en tatoo's verder erg dicht bij alle bekende parken waar gratis shuttles naar toe gaan

Gereisd Familie in juni 2008

echt een hotel om met de kinderen naar toe te gaan er zijn

chantal
7-1-2008

echt een hotel om met de kinderen naar toe te gaan er zijn 2 zwembaden met extra warm water bij allebei glijbanen en een speelruimte voor kids tot 4 jaar en een gamehal.voor de kids is er ook een kidsclub waar zo leuke dingen met ze maken.bij het zwembad zijn ook handdoeken te leen maar zijn niet groot(gratis) ontbijt met de figuren leuk om te doen ontbijtbuffet is echt amerikaans en kamers zijn erg ruim leuk met playstation 2 maar de spellen moet je huren voor 5 dollar per 24 uur.en er is op iedere slaapkamer een tv.je zit 10 min. bij de parken vandaan en er rijden ook bussen vanaf het hotel.ons is het prima bevallen met 3 kinderen.

Gereisd Familie in Mon Jan 07 2008 20:55:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Druk hotel,chaotisch maar is natuurlijk wel een veel vond

Corine
30-5-2007

Druk hotel,chaotisch maar is natuurlijk wel een familiehotel,met veel kinderen.Zwembaden vond ik niet groot,wel heel druk.Kamers waren leuk en zeker niet klein(2bedroom kidSuites)The Mall vond ik lijken op een fabriekshal.Moet er wel bij vertellen dat we dit hotel als afsluiting van onze vakantie gedaan hebben na een zeer leuke Disneycruise.

Gereisd Anders in Wed May 30 2007 14:00:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg leuk hotel voor families met Kids

JopieP
22-5-2007

Erg leuk hotel voor families met Kids. Tis wel een beetje duur voor Amerikaanse begrippen. Ontbijt kost langs de weg bijna overal slecht $5,99 en hier ben je minimaal $ 15.- kwijt. Wel leuk om een paar dagen te doen met de kids.

Gereisd Anders in Tue May 22 2007 16:18:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zijn in December 2006 2 nachten in dit hotel geweest

Fam. Timmer Lobith
29-4-2007

Zijn in December 2006 2 nachten in dit hotel geweest. Is heel leuk met de kinderen vooral de 2 grote zwembaden met glijbanen enz.enz. Alleen het verblijf is erg duur. Onbijd kost met vier personen $60.

Gereisd Anders in april 2007
2005

Goede kamers met twee slaapkamers en een zitgedeelte

V en C
3-7-2005

Goede kamers met twee slaapkamers en een zitgedeelte. Drie televisies. Een met computerspelapparaat en een met video. Spelletjes en videos te huur. Restaurant rommelig en erg druk, veel kinderen, maar wel kindvriendelijk. Vooral geschikt voor gezinnen.

Gereisd Anders in Sun Jul 03 2005 13:33:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn eind juli, begin augustus 2003 in dit hotel In Je

Anjo Schuurmans
15-6-2005

Wij zijn eind juli, begin augustus 2003 in dit hotel geweest. In een woord FANTASTISCH. Je hebt speciale kidssuites. Die zijn geweldig. de kidskamer in een thema. Bij ons was dat jungle. De suites zijn prima in orde. Genoeg ruimte. Een keuken met een koelkast, koffiezetapparaat en een magnetron. Op iedere kamer televisie. Het eten is zeer goed. Voor de kinderen is er een apart ontbijtbuffet. Je hebt verschillende restaurantjes waar je kunt eten of kunt afhalen. Wel heb ik op de site van het hotel gelezen dat het van oktober 2004 tot mei 2005 verbouwd is. Het is nu in nickeloneonstijl verbouwd. Wij wilden er dit jaar heel graag terug maar konden het bij geen enkele nederlandse, belgische of duitse reisorganisatie terug vinden in de brochures. EEN ECHTE AANRADER VOORAL MET KINDEREN. Het ligt zeer centraal voor de parken. De malls zijn ook in de buurt.

Gereisd Anders in Wed Jun 15 2005 22:48:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal kamers> 700

• WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenBasketbal
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nickelodeon Family Suites By Holiday Inn in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nickelodeon Family Suites By Holiday Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Nickelodeon Family Suites By Holiday Inn