Hotel Monumental Movieland

KinderhotelWeer vandaag32°23°
Hotel Monumental Movieland
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Monumental Movieland voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Monumental Movieland in het Nederlands

Prima hotel om te overnachten

RaSh, 18-10-2012

Wij hadden dit hotel geboekt om vanuit hier dagelijks diverse parken (denk aan Walt Disney, Seaworld en de Universal Studios) te bezoeken. Prima te doen.

Hotel heeft geen eigen eetgelegenheden, hiervoor moet je ff het hotel uit. Maar ook dit is prima te doen, want in de omgeving zijn genoeg mogelijkheden om te gaan eten en drinken. Het personeel van de receptie is vriendelijk, dagelijkse schoonmaak van de kamer was ook goed. Uitzicht van de kamers stelt niets voor, je kijkt of op International Drive of op de snelweg. Maar goed, in de avond ben je toch echt wel kapot als je dagelijks het ene park na het andere park bezoekt, dus wat wil je nog naar buiten kijken haha.

Wij hadden wel een koelkast op de kamer. Kluis is tegen betaling, $ 2,50 per dag.

Goed hotel, goeie locatie

Harrie, 17-3-2011

Mooi hotel met erg vriendelijk personeel, at alles voor je doet om je verblijf zo goed mogelijk te maken. Kamers zijn mooi groot, met alles erop en eraan. Goede bedden, Mooie badkamer met bad/douche en WC.

Gratis internet computer op elke kamer en bedden worden dagelijks verschoond en ook de handdoeken in de badkamer. Het hotel ligt direct aan International drive de grote weg in Orlando. En pal tegenover Wet & Wild, je kunt het zelfs zien vanuit het hotel. Verder ligt Universal om de hoek en Disney ligt op zo'n 15 minuten rijden. Dus kwa ligging perfect.

Zou het direct weer boeken.

goede prijs/kwaliteit

martijn, 3-2-2011

stel je niet te veel voor van dit hotel, het is prima genoeg om te overnachten. de bedden zijn schoon en de douches worden goed bij gehouden. prima restaurant naast het hotel waar je kan ontbijten en universal studios liggen in de achtertuin.

'Goed te doen

marlongeerlings, 24-9-2009

Het is ons goed bevallen in het hotel. Naar ons idee is de prijs/kwaliteitsverhouding goed. Het zijn niet de meest mooie kamers, maar ze zijn ruim en schoon. De belangrijkste reden dat wij dit hotel bezocht hebben is omdat het mooi centraal ligt om met eigen vervoer naar de pretparken te gaan. Disney ligt op 20 minuten rijden van het hotel. Seaworld 10 minuten rijden en Universal ligt om de hoek.

Als wij nog een keer terug gaan voor het bezoeken van de pretparken, zullen we weer dit hotel nemen.

dringende renovatie nodig!!!

christophe, 7-9-2009

wij gaan nu de laatste 6 jaar in de zomer naar orlando voor een dag of 10. hebben telkens dit hotel geboekt. nooit geen problemen gehad hier, altyd tophotel geweest voor ons. vorig jaar hebben we eens een disneyhotel genomen en we vonden het hotel zijn geld niet waard. dus afgelopen juni zijn we dan maar teruggegaan naar movieland, dat intussen van een andere keten is geworden (voorheen best western nu monumental). en moet zeggen dat het een teleurstelling was. onze eerste kamerr was zo versleten dat we een andere hebben gevraagd, en dit is niet van onze gewoonte want wij zijn gemakkelijk mensen. onze 2de kamer was hetzelfde. uit de deur van de badkamer was een stuk uit, geen afstandsbediening voor de tv, in de douche zat schimmel in de hoeken, en de kastjes naast het bed waren gemolesteerd! de helft van de lichten werkten niet want de lampjes waren WEG! dan zijn we weer eens gaan klagen en hebben we een parlour suite gekregen. die was wel goed in orde. maar toch niet meer voor ons!!

Goed midden klasse hotel

Marijke, 19-6-2009

Minpunt er is geen koelkast aanwezig op de hotelkamer.

Voor de rest een goed hotel op de I-drive.

In de directe omgeving zijn diverse goede restuarants.

Op basis van goede beoordelingen op diverse beoordelingssites kwam ik bij dit hotel uit. Twee dagen ben ik er geweest.

Mijn ervaringen zijn teleurstellend. Dat heeft alles te maken met de kamer. Deze is nodig aan een opknapbeurt toe, en heeft ook beslist een nieuwe airco nodig.

De airco produceerde een vieze, bedompte lucht waardoor het onaangenaam in de kamer was. Ook al het beddegoed voelde klam aan.

Wij waren in een reisgezelschap die in totaal acht kamers had geboekt. Meerdere reizigers klaagden over hetzelfde probleem.

Positief was de vriendelijke receptie, het fraaie zwembad met de leuke beplanting er omheen en het goede ontbijt.

Zeer mooi hotel

reinders, 31-5-2009

Zou het direct weer boeken.

Geen aanrader

Maaike, 11-5-2009

Dit hotel staat ook beschreven bij Best Western Movieland, maar inmiddels heet het Monumental Movieland. Het hoort dus niet meer bij Best Western. Bij die andere beschrijvingen vindt bijna iedereen het een tophotel, maar dat vinden wij niet. De kamers stinken. Ze zijn wel ruim en schoon. Koffieapparaat op de kamer. De airco is niet te luid. Er is een zwembad, waar alleen aso's liggen. Waarschijnlijk komt dat omdat het niet al te duur is. Wij hebben niet ontbeten bij het naastgelegen restaurant. Supermarkt vlakbij. Er zijn ws. wel meer hotels die wat gezelliger zijn.

aanrader!!!

holsters christophe, 19-2-2009

prijs/kwalitit vind je niet beter hier in de regio. is de 4e keer dat we hier komen. was voormalig het best western movieland. kamers zijn perfect in orde. vrij ruim, grotebedden, grote tv en een computer met internetaansluiting gratis! ligt net tegenovr wet n wild, een kleine wandeling van een kwartiertje en je staat aan de ingang van universal studio's en vlak voor het hotel stopt de i-trolly. die brengt je voor 1,50 usd naar sea world of naar disney. het aangrenzende restaurant is zeker ook een aanrader, black angus. zeer goed ontbytbuffet voor lage prijs. TIP; koop je entreekaarten voor universal hier. als je 2 dagen koopt krijg je er gratis een dag bij en hetzelfde geld voor sea world; 1 dag betalen 2de gratis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monumental Movieland in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monumental Movieland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Monumental Movieland scoort een 7.76 uit 10 op basis van 41 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: