Kennedy Space Centre

8.5Fantastisch

• 9G Bakker11-08-2018

Nr 1 in Florida, deels gratis voor kinderen

Geweldig educatief park over de ruimte en ruimteschepen. Wij hadden de basistour. Dat is genoeg als je 1 dag gaat. Daar zit ook al een bustour in. Een extra bustour als supplement is niet nodig Dit jaar zijn 10 jarigen gratis op vertoon van het paspoort bij de kassa. Deze actie geldt ook voor buitenlandse kinderen. Op de website kan je dat -een beetje moeilijk- vinden. Kortom: neem het paspoort van de kinderen mee. We begonnen met de bustour en eindigde de dag met het ruimteschip Atlantis. Zondermeer een onvergetelijke dag.

mei 2018

• 10Ldkldk10-06-2016

Zeer de moeite waard

Wij zijn hier in 1999 ook geweest en toen vonden we het al een aanrader. Het is wel veranderd en gemorderniseerd. Er is een compleet nieuw expositie gebouw gemaakt over de spaceshuttles, prachtig en heel interessant . De busrit over het terrein is ook erg leuk en de enorme raket Atlantis is ook nog steeds indrukwekkend. M.a.w. zeer de moeite waard. Tip: neem een vestje mee want de binnenruimtes zijn koud. Wij waren hier eind april en het was rustig.

april 2016

• 9b.a.15-08-2015

Geweldig park

Helemaal top. Echt bijzonder om te zien wat voor historische gebeurtenissen hier hebben plaats gevonden en wat hier nog steeds allemaal gedaan wordt. Leuk park om te bezoeken met kids. Die van ons hebben de ogen hier uit gekeken en kregen er geen genoeg van.

april 2012

• 8mevrouw Tehubijuluw02-02-2015

Geweldige ervaring

Zowel de historie als het feit dat men hier nog steeds actief gebruik van maakt is geweldig. Oog in oog staan met een moonbuggy, space shuttle, raketten, ruimtepakken maken dit tot een geweldig event die ik zeker kan aanbevelen

Gereisd met partner in december 2014

• 9Esrima24-02-2014

Geweldig

Het is inmiddels alweer 15 jaar geleden dat ik er geweest ben, maar de herinneringen zijn er nog. Geweldig om te zien en om mee te maken.

Gereisd met partner in juni 1999

• 6Agnes11-12-2012

Leuk, maar niet spectaculair

Op zich indrukwekkend, maar ik had het me toch iets uitdagender voorgesteld. Ik neem aan als je enorm interesse hebt in dit item dat het vast heel interessant is. Voor ons was het een leuke afwisseling van de pretparken, gatorpark en watersporten maar ik zou bij een volgende reis naar Florida hier niet nogmaals naar toe gaan.

augustus 2012

• 8Laura04-09-2012

Interessante dagbesteding

De moeite waard om Kennedy Space center te bezoeken. Erg leerzaam en interessant. Ga zeker ook naar de 2 imax 3d films kijken. Mooie beelden uit de ruimte. Jammer dat je met de gewone bustour niet zo dicht langs de lanceerplatformen mag. Wel leuk om de space shuttle experience te doen.

augustus 2012

• 9marjolein27-08-2012

Space centre zeer de moeite waard

Heel leuk en strak georganiseerd. Je rijdt met de bus langs alle bezienswaardigheden. Wij hebben genoten en ik raad het een ieder aan.

juli 2012

• 8Anja02-05-2012

Geweldig

Geweldig om het Kennedy Space Centre te bezoeken, met bus over het terrein gereden, museum, attractie alsof je zelf wordt afgeschoten, heel bijzonder. Zeer zeker een bezoek waard als je in de buurt bent.

januari 2012

• 8Conny25-04-2012

geweldige ervaring

Dit moet je meemaken, alles over het ruimtevaart gebeuren leer je hier tijdens een rondleiding. Je ziet een maanauto, lanceerplatform [tijdens ons bezoek stond er een shuttle klaar om een paar dagen later gelanceerd te worden!], allerlei raketten, echt geweldig!

Gereisd met vrienden in september 1993

10 van de 15 reviews gezien