Hotel Holiday Inn Express & Suites, International Drive

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express & Suites, International Drive voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Holiday Inn Express & Suites, International Drive in het Nederlands

Prima hotel op prima plek

Esther
17-9-2012

Het Hotel ligt perfect met name ook voor de Disney restaurants en winkels 's avonds...lopend te doen in 10 minuten...

Gewoon goede service, mooie verzorgde kamers, zwembad met bar, restaurant naast hotel is ok, perfecte shuttle-service naar Disney. Na een dagje in het park was het een genot te rusten in dit hotel. Groot maar netjes. Een aanrader voor diegene die naar Disney World gaan!!!

Prima keuze binnen het grote aanbod in Orlando

Leandra1975
9-10-2010

Omdat er vele hotels van IC zijn voor de volledigheid allereerst het adres van het hotel waar ik afgelopen week ben geweest: 7276 International Drive. De ligging van het hotel is ca 300 meter van I-drive, dus rustig gelegen. Echter, de achterliggende Highway 4 kan weer wel wat overlast geven. Vraag dus een kamer aan de voorzijde (even nummers). De kamers en het hotel zijn recent gerenoveerd. Kamers zijn zeer ruim en netjes. Prima bedden (groot!). Er was zelfs een magnetron en koelkast aanwezig. Onbijt is, volgens de vaste formule van HI express, inbegrepen. Ontbijt was gewoon prima, maar niet super uitgebreid oid. Verder was er gratis internet en parking. Buiten nog een zwembad en een heerlijk warme jacuzzi! Voor kinderen zijn er verder weinig faciliteiten, maar a/d overkant van I-drive zit een leuk pretpark met enkele attracties. Ik ben zeer tevreden met mijn verblijf in dit hotel, gezien de kosten van de overnachting ($ 75) was hetgeen werd aangeboden prima. Een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express & Suites, International Drive in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express & Suites, International Drive zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Holiday Inn Express & Suites, International Drive