Aparthotel
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Hawthorn Suites by Wyndham Orlando Convention Center voor je op een rij gezet:

5 reviews over Aparthotel Hawthorn Suites by Wyndham Orlando Convention Center in het Nederlands

Wel aardig

marissavugts
2-9-2011

Kamers prima, maar mogen wel een update hebben. Zwembad erg leuk en ontbijt wel goed.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Aug 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

uitstekend hotel voor de prijs

fam. van Nuenen
15-11-2010

15 d. geweest voor €40 pn. Ontbijt meer dan voldoende. vriendelijk, behulpzaam personeel. kamers zijn eenvoudig, maar netjes. dagelijkse schoonmaak. mooi zwembad, va 9 uur tem 10h00 (of later) nadeel voor 16h kun je geen drank/snacks kopen. Wordt niets van gezegd als je zelf meebrengt.

Ideale lokatie als uitvalsbasis voor de pretparken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Leuk familiehotel voor een leuke prijs.

Fam. van Dorst
27-1-2010

Net hotel, op prima lokatie ongeveer 1 km van Seaworld af en Disney resorts zijn een kwartiertje rijden. Appartementen met living + keuken, aparte slaapkamer, beide met tv en grote bedden. Lekker zwembad voor de kinderen tot 10 uur 's avonds open en als er nog veel gasten aan het zwemmen waren, later dicht. Ontbijt is eenvoudig, personeel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Genieten voor een geweldige prijs!

MarcenMo
20-1-2010

Een heerlijk drie sterren hotel bij Lake Buena Vista, voor een geweldige prijs! Een mooie kamer met een goede badkamer, met een klein bad. Tot s'avonds laat nog genieten van het zwembad en het bubbelbad. Ontbijt zit bij de prijs inbegrepen en er wordt voldoende gevarrieerd. Het enige wat jammer was, was dat er geen mogelijkheid was om in het hotel te eten.

Wij waren zelf niet op zoek naar een superluxe hotel, omdat er in en rondom Orlando zo ontzettend veel te doen is, dat het zonde is om bij het hotel te blijven. Maar het was heerlijk om na een dag Disney World terug te komen en dan te genieten van het zwembad. Ook zat er bij de prijs een happyhour in. Wij hebben er absoluut geen spijt van dat we dit hotel hebben geboekt!

Gereisd met partner in september 2009

goed gelegen

Bjorn
16-8-2009

als uitvals basis naar de parken toe is dit hotel goed gelegen, ligt op een rustige maar makkelijke plaats de kamers zijn heel ruim en proper.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hawthorn Suites by Wyndham Orlando Convention Center in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hawthorn Suites by Wyndham Orlando Convention Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Aparthotel Hawthorn Suites by Wyndham Orlando Convention Center