Hotel Floridays Resort Orlando

Hotel Info

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Floridays Resort Orlando voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Floridays Resort Orlando

• 2018
    8evy de Jong20-03-2018

goed, netjes en schoon

net resort, grote keuken, 2 badkamers, schoon, was en droog machine. klein duur winkeltje, om de hoek 10 min lopen zit een winkelcentrum met een goede supermarkt, subway en nog wat eet gelegenheden. voldoende parkeerplaatsen. handdoeken service, net schoon zwembad en een klein strandje voor de kinderen om te spelen.

• Oude reviews

10heer Stuiver02-09-2013

Heel goed en luxe complex. Goede service.

Goed complex, goede service. Erg vriendelijk, zuivere appartementen. Ruim en fijne kamers.

• 9Arjan13-08-2012

Fantastisch resort dichtbij alle parken

Floridays is een fantastisch resort met meerdere gebouwen die allen zijn voorzien van zeer royale suites met complete keukens en zelfs wasmachine en droger. Het zwembad is heerlijk ontspannen en gezellig druk. Het resort ligt op International Drive, zoals vele andere hotels en ligt op ca. 5 km van Seaworld en ca. 20 min. rijden van Disneyworld en Universal Studios. Vlakbij ligt ook een groot Outlet Center. Het enig minpuntje is dat het resort geen restaurant heeft, er is alleen een klein cafe.

• 10Lorenzo05-05-2012

Heerlijk onderkomen

We hebben van elke minuut genoten tijdens ons verblijf in Floridays. De appartementen zijn werkelijk prachtig, erg schoon en heel erg ruim. De keuken is ruim, en heeft een klein eilandje in het midden. Er vindt iedere dag schoonmaak plaats van de bedden en het sanitair. Bedden liggen heerlijk. Er zijn 2 ruime badkamers, en 1 badkamer met een bubbelbad, daar hebben we echt van genoten. Het resort zelf heeft een mooi zwembad, er zijn altijd bedjes. Er is geen echt restaurant, maar wel een soort brasserie waar je in de ochtend een ontbijten kunt kopen, en in de middag lekkere Amerikaanse hamburgers of pizzapunten. De ligging van het resort is uitstekend, in het midden van alle Universal Studios en Disney.

Met vrienden

• 9Edwin18-08-2011

prima resort, mooie centrale ligging

2x geweest in dit resort en blijft een mooie plek om te verblijven in Orlando. Lekker centraal aan de International Drive met een mall op loopafstand.

• 10Fam. Biegelaar15-05-2011

Wederom fantastisch!

We zijn voor de tweede keer naar het Floridays geweest en hebben weer enorm genoten! We hadden een appartement met uitzicht op het meer en het zwembad (gebouw C) en alles was prima verzorgd. De kinderen (3 en 10) hebben genoten in het zwembad en alle parken en winkels zijn vlakbij (outlet en supermarkt om de hoek). Kortom, Floridays is geweldig en weer voor herhaling vatbaar!

• 10Ronald28-09-2010

Super relaxed en mooi resort

Wij zijn hier in mei 2010 geweest, echt alles is prima geregeld op het resort. De appartementen zijn erg ruim en netjes, alles is aanwezig. De ligging is ook super, natuurlijk heeft een huurauto de voorkeur, want je bent overal zo. We gaan hier zeker nog een keertje terugkomen.

• 10Ben07-08-2010

Een geweldig Resort.

Wij zijn hier 2 weken naar toe geweest. In 1 woord "Geweldig". Niets is hun te min om het hun gasten naar hun zin te maken. De appartementen zijn zeer ruim en voorzien van alle luxe waaronder internet, een wasmachine, wasdroger en vaatwasmachine.

Iedere dag werden bij ons de bedden opgemaakt, waspoeder neergelegd, vaatwas tabletten bijgevuld en de prullebakken leeg gemaakt. Het hele appartement is voorzien van airco en alle kamers hebben een balkon waar je heerlijk kan zitten te genieten van een drankje.

Het complex bestaat uit verschillende gebouwen met appartementen. Wij zaten in gebouw "E". Dit appartement is ongeveer 150 meter verwijderd van de centrale gebouw waar de lobby is en bar/restaurant.

Men heeft een eigen shuttleservice naar Seaworld en Universal toe. 3 vertrektijden en 3 tijden om terug te keren naar het resort.

Al met al was dit een van de allerbeste appartementen die we ooit hebben gehad tijdens onze reizen in Amerika. We komen zeker weer terug.

• 10Richard15-05-2010

Zeer mooie en ruime appartementen

Een 2-slaapkamerappartement meet 120 vierkante meter en heeft naast woonkamer en keuken 2 ruime slaapkamers, 2 badkamers (waarvan 1 met bubbelbad) ook nog de beschikking over een was/droogmachine. De bedden liggen heerlijk. Het personeel is vriendelijk en kundig. Het complex is vrij groot, maar je kunt door golfkarretjes van de ene naar de andere plek worden gebracht. Met een minuut of ben je bij alle grote parken. In de omgeving zijn genoeg restaurants te vinden en een grote mall.

• 9Familie Biegelaar13-05-2010

Helemaal top!

Wij zijn van 3 tot 9 mei in het Floridays Resort geweest en het was in één woord geweldig ! Twee slaapkamers waarvan één met een kingsize bed en twee mooie badkamers waarvan één met bubbelbad. De kamer was voorzien van airco, dit was geen luxe aangezien het dagelijks tussen de 35 en 40 graden was :-) . Zwembad was prachtig, onze dochter heeft hiervan genoten (en wij dus ook). Het personeel bij de receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam. Let alleen wel op dat er op de eindnota een toeslag in rekening wordt gebracht voor de roomservice. Absolute aanrader, wij gaan zeker nog eens terug.

1 tip over Hotel Floridays Resort Orlando

• Lorenzo, 05-05-2012

Naast het hotel staat een restaurant, genaamd Benihana. Het ziet er nogal geheimzinnig uit vanaf de buitenkant, maar wij zijn een keer naar binnen gegaan en zijn er vol gegeten uitgekomen. Het is een speciaal restaurant, en ik zeg niet waarom.

1 vraag over Hotel Floridays Resort Orlando

• Dewi, 21-02-2012

Heeft dit hotel shuttleservice naar alle parken?

Heeft dit hotel shutlleservice naar alle parken? Dan bedoel ik: - Disney parken (alle vier) - Universal Studios parken - SeaWorld

Ik hoor het graag...wij willen namelijk naar deze parken maar we willen zelf niet met een auto rijden.

Alvast bedankt!

Lorenzo, 05-05-2012

Het is niet zo slim om shuttleservices te gaan gebruiken. Je bent dan erg gebonden aan vaste ophaal en vertrektijden. Dit veroorzaakt stress, niet echt bij een vakantie horend. Ik raad je echt aan om een auto te huren, je kunt daarmee nl. ook naar shoppingmalls en andere gebieden van Orlando. Floridays is ook niet echt een resort waar je dagenlang kunt blijven. Je moet vooral Orlando induiken, en dat gaat echt het beste met de auto. Shuttleservices zijn vaak op onhandige tijden en zijn altijd erg druk en dichtgepakt. Taxi's daar vragen woekerprijzen.. Het hotel heeft dan ook geen shuttleservice.

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• Afstand tot strand15 minuten met de auto, 50 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats