Géén boekingskosten

Appartement Enclave Suites

Verenigde Staten van AmerikaFloridaOrlando

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Enclave Suites voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 31 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

32 Reviews over Enclave Suites

• 5Fam. van Doorn15-02-2019

We gaan hier niet meer naar terug.

Het hotel ligt op een goede locatie; niet ver van Universal en om de hoek bij International Drive, waar vele restaurants te vinden zijn. Disney is verder en ligt op ongeveer 45 minuten rijden. Het hotel zelf is vergane glorie: roosters in het zwembad verroest, wc's bij het zwembad zijn buiten gebruik, losgelaten stuc drijvend op de bodem van het zwembad. Al met al kan het een opknapbeurt gebruiken. Er is een (mini) sportruimte, maar verwacht daar niet te veel van. Omwille van het milieu heeft het hotel de maatregel genomen om niet de kamers schoon te maken, tenzij je een kaartje aan je deur hangt waar je om schoonmaak vraagt. Wij hebben hier helaas vervelende ervaringen mee. Het beddengoed en handdoeken waren keurig vervangen, maar keuken en badkamer waren overgeslagen. Na hier feedback overgegeven te hebben bij de receptie, lagen de keer erna kleine glassplinters over de gehele kamer verdeeld (ook op het bed). Wij komen niet terug.

• 8ugly01-12-2018

A1 locatie

locatie direct naast International Drive- gratis shuttle naar attracties- 2 zwembaden- 24 uurs receptie- gratis parkeren- gratis WiFi- fitness room- piza hut- shopping malls aan biede kanten- vriendelijk personeel- ticket booth voor attractieparken- volop eet/ drink / shopping gelegenheden om de hoek

• 10Lin03-09-2018

We gaan zeker terug volgend jaar!!!!

Het is een super leuk complex met mooie zwembaden buiten Binnenbad kan een verf beurt hebben Maar is ook prima De appartementen zijn schoon Verzorgd qua handdoeken en schoonmaken Ze laten zelfs vaatwastabletten achter voor de vaatwasser Hier en daar is t qua afwerking wat verouderd maar dat is een klein detail Ontbijt is verrassend uitgebreid en goed En WAT EEN VRIENDELIJK PERSONEEL Bij de receptie, schoonmaak en bij t ontbijt Waren zo enorm vriendelijk en behulpzaam De receptie regelde alles wat je vroeg Niks was ze te veel Wij gaan zeker terug! Appartementen liggen heel centraal in Orlando

• 7Cindy van der steen03-07-2017

Goed verblijf wij hadden een 1 kamer studio geboekt maar omdat toen wij daar aan kwamen die nog niet gereed was kregen wij een 2 kamer toegewezen . Deze was voor ons 2 jes erg groot. De schoonmaak en handdoek wissel moesten wij door middel van een bordje op de deur aangeven ,anders wordt der niet gedaan . Het ontbijt was na 1 keer genoeg. Dit is echt niet veel bijzonders. Wij zorgde zelf wel voor ons ontbijt . Het ligt ideaal een de international drive waar je makelijk de lokale bus kan pakken .wij hebben der 13 dagen gezeten en ons super vermaakt

• 7Sander_Angeline11-07-2016

Mooi toeristische hotel op een goede locatie

Pluspunten:

-Vriendelijk en behulpzaam personeel -Kindvriendelijk -Airco werkt erg goed

Minpunten:

-Ontbijt stelt niet veel voor niet veel keus wat betreft beleg enkel jam -De passen voor de deur waren erg gevoelig voor elektronica, waardoor je steeds naar de receptie moet om de passen te resetten.

• 8M. Van der Spek03-05-2014

Goed betaalbaar hotel

Ideale ligging, eenvoudig maar netjes hotel. Erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Ontbijt is goed, de kMers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Schoon en beter dan ik verwacht had.

• 8franziska03-05-2014

Goed hotel qua prijs/kwaliteit verhouding.

We zijn net terug uit Orlando. Het was echt een top vakantie. We verbleven 2 weken in The enclave. Onze kamer was niet heel groot (bed/keuken was gewoon in dezelfde ruimte) maar alles was aanwezig. Het personeel is super vriendelijk en helpt je met alles. Ook de zwembaden waren goed (1 verwarmd). Het hotel ligt echt super gelegen. Je hebt om het hotel een hoop restaurantjes en dingen om te doen. Er gaat vanuit het hotel ook een gratis shuttle bus naar Universal. Als je naar Sea World wil, moet je daar overstappen. Wij hebben ervoor gekozen om met de I-Trolly te gaan (2 dollar enkele reis pp) en deze zet je voor Sea World af. Deze stopt om de hoek van het hotel. Mochten we nog een x terug gaan naar Orlando, zullen we zeker dit hotel overwegen omdat het zo goed te betalen is!

• 8visser29-04-2014

oud, maar functioneel

vriendelijk, redelijke zwembaden, vlak bij belangrijkste attracties

• 8heer Elting09-03-2014

Goede, centrale locatie hotel kan update gebruiken

Goede centrale locatie, studio's ruim met eigen buitenruimte, aardig personeel. Het hotel en de inrichting is gedateerd en kan een make over gebruiken. Maar zeker een aanrader, zelfs de bedden worden gecontroleerd op beestjes door een speciaal getrainde hond.

• 8Khaleesi03-10-2013

Geweldig!

Net terug gekomen van een top vakantie, na een wisseling van kamer in gebouw 1 door airco dat enorm veel lawaai maakte naar gebouw 2 was alles prima in orde. Alles aanwezig misschien niet van top kwaliteit maar prima te doen. En daarbij hoe lang zit je nu daadwerkelijk in je hotel kamer in deze omgeving. Auto huren is zeker een aanrader, vergeet er niet een Tom Tom bij te reserveren, gratis parking bij hotel. Disney world echt top, space center en sea world een aanrader. Met auto naar Miami is te doen kies wel een leuke route. Personeel overal erg vriendelijk. Gratis WiFi werkte redelijk goed. Het was een top vakantie! Ontbijt is niet veel maar goed te doen. Omgeving super alles dichtbij en toch rustig. Uitzicht prima. Kluisje aanwezig 7 dollar voor 9 dagen. Water hebben we toch flessen voor gekocht 1 dollar bij wallmart zeker te doen. Er was zo veel te doen dat we moesten kiezen 9 dagen is zeker veelte kort!

Appartement Enclave Suites info

• VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden