Villa Edenwood

1 review over Villa Edenwood in het Nederlands

Een geweldige plek

Wim Fokker
18-9-2010

De Villa Edenwood is een geweldige locatie om te genieten van alle attractiviteit die Orlando te bieden heeft. Wij hebben een week van de luxe villa mogen genieten. Was echt van alle gemakken voorzien (wasmachine, droger, vaatwasser en een echte Amerikaanse koelkast met ijsmachine) waardoor je echt tot rust kan komen. Het zwembad bij de villa is een van de echt rust - ontspanningsmoment.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 22 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Edenwood in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Edenwood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.