Hotel Doubletree by Hilton Orlando at SeaWorld

Hotel Doubletree by Hilton Orlando at SeaWorld
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Doubletree by Hilton Orlando at SeaWorld voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Doubletree by Hilton Orlando at SeaWorld in het Nederlands

Heel goed

Henry Van Der spoel
14-5-2018

Voor de derde keer verbleven we in dit hotel fantastisch centraal gelegen hotel. Bij touroperator site staat dat je 20 dollar per dag extra moet betalen voor de service zoals Wi-Fi, in werkelijkheid wordt dit niet gerekend...Ontbijt is zeer uitgebreid voor Amerikaanse begrippen .Hotel is zeker een aanrader ...

Oude reviews (archief)

Leuk hotel met goede ligging

Jolanda Rijsdijk
16-9-2016

Personeel super vriendelijk en zeer behulpzaam.

Zwembad is klein en er zijn weinig parasols beschikbaar.

Hotelkamer redelijk schoon, wel wat donker. De bedden zijn erg zacht, zakken wat in.

Rumoerig, je hoort de buren zelfs de wc doortrekken.

Goede ligging, net vd drukke international drive af. Bustrolley stopt voor deur. Winkelcentrum Zuid ligt dichtbij.

Je kunt kaartjes kopen in het hotel voor de diverse parken, erg handig, want bij de kassa's kun je dan meteen doorlopen naar de scankassa.

Tijdens ons verblijf was het hotel volgeboekt, maar hiervan merk je niets, want men is altijd dagjes weg. Tegen de avond werd het dan wel erg druk op het zwembad.

Sfeer in en om het hotel is prima!

geweldig

henry
26-8-2016

alles aan dit hotel was goed niks op aan te merken prima ligging t.o.z seaworld

Goed hotel met ideale ligging

Britt
23-5-2016

Proper en goed hotel! Hadden een kamer in de laagbouw in de tuin. Erg aangenaam verblijf. Op wandelafstand van Seawold. Goede transfer naar universal, enkel ben je afhankelijk van de bus die maar 1x heen en terug gaat. Hebben een taxi terug genomen. Goede info bij conciërge over de parken, tickets en transport. Erg lekker en uitgebreid ontbijt maar vrij duur. Heel vriendelijk personeel. Hebben dit tijdens onze trip gecombineerd met een ander hotel in het disneyresort maar voor Seawold enzo zou ik het aanraden.

Goed hotel met perfecte ligging

Charlotte
26-9-2015

Het hotel is zeer ruim opgezet. De kamers zijn netjes en van alle gemakken voorzien. Ik had op de kamer niks op aan te merken. Vond het niet gedateerd, zoals andere noemen. Ze zijn volgens mij bezig met opknappen want er werd gewerkt tijdens ons verblijf in gebouwen die niet bezet waren.

Het prettigste aan het hotel vond ik de ligging. Je kunt lopend naar Aquatica en Seaworld. En als je niet wil lopen is er ook gratis shuttleservice. Dit is er ook voor Disney. Echt ideaal om voor de deur te worden opgehaald en bij de kassa van Disney te worden afgezet.

Je kunt ook voor Seaworld kaartjes halen waardoor je voorrang krijgt bij de rijen. Deze kun je bij de concierge (waar ook het auto verhuur bedrijf zit) ophalen.

De zwembaden waren netjes en prima. Heerlijk om na een lange dag hier even een duik te nemen. Ik heb gebruik gemaakt van de wasmachines en dat werkt prima. Je kunt met creditcard betalen en de machine geeft de tijd aan. Dus wachten hoeft niet.

Al met al een fijn verblijf.

Erg mooi hotel

Jennifer van Versendaal - Korpershoek
7-5-2014

Het hotel is super vooral als je in het bijgebouw zit je hebt je auto voor de duur dus je kunt altijd weg. Het eten vonden wij wel erg duur. De kamers waren schoon en best groot je kan er goed vertoeven. Sea World is echt op loop afstand en ook super leuk om te bezoeken. Al om al is het hotel echt super

Practische gelegen hotel

Petra
5-1-2014

Het hotel bestaat uit hoogbouw en een laagbouw, motealachtig gedeelte waarin wij zaten. De kamer was redelijk, beetje donker en de badkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken. Ook is het vrij rumoerig.. Helaas was er geen koelkast op de kamer aanwezig. De locatie is gunstig gelegen tov de Disneyparken en Cape Canaveral.

Heerlijk hotel

Saskia01
25-8-2013

Goed hotel met goedee faciliteiten. Als je mail naar hotel stuurt voor een koelkast wordt je gelijk ge-upgrade zonder kosten dan heb je op de kamer een minikeuken met koelkast/aanrecht/ kastjes/magnetron. Kamers zijn ruim en schoon. Seaworld is lopend ( via de gratis parkeerplaats) snel te bereiken. Er rijden gratis busjes naar verschillende parken maar de busjes kunnen er vol zitten en gaan verschillende hotels af. Hotel heeft lekkere koffie( starbucks koffie) en goede afgesloten ruimte om te wassen (wasmachine 3,25 dollar en droger 3 dollar) Alles is schoon en alles wordt goed onderhouden. De zwembaden hebben gratis handdoeken en WIFI is ook in de kamer

Prima Hotel

Luca
20-8-2013

Prima Hotel in Orlando voor als je bezoeken wilt brengen aan alle parken. Ligging is centraal. Hotel ligt in het midden van International Drive. Seaworld en Aquatica op loopafstand. Voor alle parken rijden er gratis shuttlebusjes vanuit het hotel. Village Inn, aan de overkant van het hotel is een aanrader voor ontbijt. Op ongeveer 15 minuten lopen vindt je een mac Donalds, Denny's en een aantal andere restaurants. Makkelijk te doen. Hotel is verder erg netjes. Airco werkt heel goed in de kamer. Zwembad is niet al te groot maar ook nooit erg druk dus prima!

Prima hotel, ruim opgezet.

Reiziger
17-8-2013

Prima hotel.super vriendelijke mensen.

3 zwembaden om uit te kiezen. Kamers ruim genoeg alleen geen koelkast

Op de kamer. Wij hadden dat opgelost door alle spullen tegen de airco aan te zetten. Werkte prima. Elke dag schoongemaakt en schone handdoeken.

Parkeerplaats voor de deur. Aan de overkant zit een goede pizzeria en de subway. Daar haalden wij broodjes voordat we naar het pretpark gingen.

Hotel is een prima aanrader. Ligt in een rustige omgeving en veel (outlet ) malls in de buurt. Een feest voor als je van shoppen houdt. Kleding is goedkoop eten is duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Doubletree by Hilton Orlando at SeaWorld in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Doubletree by Hilton Orlando at SeaWorld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Doubletree by Hilton Orlando at SeaWorld scoort een 8.34 uit 10 op basis van 77 reviews.