Hotel Disneys All Star Sport

Hotel Disneys All Star Sport

7.3Goed

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Orlando

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Disneys All Star Sport voor je op een rij gezet:

• Animatie

15 reviews over Hotel Disneys All Star Sport

• 2019
    7AvD24-04-2019

Leuk gezinshotel!

Leuk Disney hotel. Zeer ruim op gezet en een mooi zwembad. Wel wat druk en chaotisch. Kamers behoorlijk oud en niet zo groot. De Magic Band kon helaas niet gekoppeld worden in het hotel waardoor wij alsnog naar het park moesten om dat te regelen. Het vervoer naar de parken is gratis met de bus. Het eten in het hotel is erg duur. Personeel zeer aardig.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• Oude reviews

8vdmeer14-11-2010

top 7dagen

Heerlijke tijd gehad ,goed weer bus verbinding goed ,eten kan gezonder

Gereisd met vrienden in april 2010

• 8Evelijn20-11-2009

Echt Disney hotel

Een echt (Amerikaans) Disney hotel. Helemaal leuk om in de sfeer te komen! Echt voor gezinnen met kinderen. De ligging van het hotel vind ik persoonlijk niet ideaal (afgelegen). Daarentegen rijden er bussen van en naar de verschillende Disney Resorts. Wanneer je alleen hiervoor in Orlando bent is dit geen probleem. Van het eten moet je niet teveel verwachten, redelijk wat fast food, maar daar zijn de prijzen ook naar. Groot zwembad aanwezig, Disney winkel etc.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 9movado15-11-2009

Komen we zeker terug!

Dit hotel is fantastisch. Wij waren met 2 personen, dus deze kamers waren voor ons niet te klein. Beker voor onbeperkt drinken is zeker aanrader. Wij zijn er 8 dagen gebleven, kosten voor de beker er zeker uit! Eten op het foodcourt vonden wij niet echt goed, maar we aten er eigenlijk nooit. Gingen er alleen wat fruit o.i.d. halen. Ligt perfect ten opzicht van de parken. Vooral ook omdat het het eerste hotel van de 3 all star hotels was, waardoor de bus vanaf de parken (vooral die van 's avonds laat) dus als eerste bij dit hotel stoppen.

Ook superservice als je in het park of Down Town Disney wat koopt wordt het bij het winkeltje in het hotel afgeleverd, dus hoef je niet mee te slepen. Vooraf een kaartje voor de parken kopen is ook interessant. Je kunt een creditcard aan dit "ticket to the world" koppelen en al je aankopen in de parken en DT Disney worden op het kaartje gezet tot een bepaald maximum. Het enige wat je dus nodig hebt is dit pasje... Aanrader!

Gereisd met partner in mei 2009

• 9B. van der Burgt04-03-2008

Prima hotel gelegen binnen de grenzen van Disney World Florida. Genoeg keuze in eten. Het vervoer binnen Disney World was prima geregeld met pendelbussen. Buiten Disney World moet je gebruik maken van ov, taxi of een transferbedrijf (in ons geval Mears). Prijs is allemaal prima te doen. Zeker met de dollarkoers op t moment.

Gereisd met partner in februari 2008

• 8JopieP22-05-2007

Perfect hotels voor families mit kids. Kamers zijn klein voor amerikaanse begrippen maar je slaapt er toch alleen maar. Eten is perfect.

Gereisd in mei 2007

• 7Gijsbert03-04-2007

Kamers zijn niet aan de kleine kant, maar gewoon erg klein. Met 4 personen in 2 behoorlijk smalle bedden moeten slapen. Busvervoer is idd erg goed geregeld, en zwembad is prima.

Gereisd in april 2007

• 8Diana11-04-2005

Over de prijs/kwaliteit kan ik eigenlijk niets zeggen want dit was een gewonnen reis. Leuk hotel met idd iets te kleine kamers, maar je bent dus veel weg. ( Normaal gesproken) Wel veel in disneystijl, mooi zwembad. Eten is typisch Amerikaans, veel en vet. Busvervoer van en naar parken prima geregeld. Tijd van mijn leven gehad!

Gereisd in april 2005

• 9arianne19-12-2004

goed hotel voor als je er niet veel bent. Het zijn niet zulke ruime kamers maar ze hebben wel sfeer (disney).Leuk zwembad en een grote foodcourt. Het drinken is niet helemaal gratis. Je moet wel een unlimited beker ad $11,00 kopen. En dan is het drinken pas gratis. Dus kortom een leuk hotel vooral voor als je met kinderen bent.

Gereisd in december 2004

• 9Jennie22-11-2004

Goed hotel , echt voor gezinnen. Inderdaad, kamers een beetje aan de kleine kant.

Gereisd in november 2004

Hotel Disneys All Star Sport info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen