Hotel Disneys All Star Movies Resort

Hotel Disneys All Star Movies Resort

8.7Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Orlando

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Disneys All Star Movies Resort voor je op een rij gezet:

47 reviews over Hotel Disneys All Star Movies Resort

• 6Maxime31-07-2017

Verouderd hotel , massa

Wij hebben hier 5 nachten doorgebracht . De kamer was ontzettend verouderd en rook muf. Airco doet het goed. Hygiene is in orde. De kleuren van de dalmatiërs en andere figuren zijn heel erg vervaagd door de zon, een lik verf zou het allemaal wat opfleuren. Het eten in het hotel is in een grote sfeerloze hal. Heel vettig en alleen fastfood. De prijzen zijn erg hoog. 4,50 voor een flesje water, 5 dollar voor een waterijsje. Je kunt evt voor een flink bedrag een beker kopen en je kunt deze dan gratis vullen bij de automaten. Het zwembad is goed onderhouden en alleen open met minimaal 3 lifeguards per zwembad (beetje overdreven!!) handdoeken voor op de ligbeddem zijn gratis te gebruiken. Het personeel is heel vriendelijk en attent. Er is een zeer goede verbinding met de parken dmv Disney bussen om het kwartier. Gratis en je wordt direct voor het park afgeleverd (met de auto parkeren bij disneyparken kost $20) .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9A.L.27-05-2017

Geweldig hotel!

Wij zijn hier nu paar keer geweest en gaan sowieso weer terug. Geen luxe resort maar een degelijke accomodatie van alle gemakken voorzien. Ontbijt is ook erg goed te doen, er zijn ook zat momenten dat je er rustig kunt zitten. Kamers zijn niet groot maar schoon en netjes. Je hebt ook geen grote kamer nodig aangezien er meer dan genoeg te doen is. Bij de bussen naar de parken kan het druk zijn maar de chauffeurs doen hun best om iedereen mee te kunnen nemen of dat er zo snel mogelijk een andere bus komt. Kortom, alles wat je nodig hebt voor een wat degelijkere prijs!

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Edwin08-06-2016

Gewoon goed!

Goed hotel, van alle gemakken voorzien. Hoewel geen al te grote kamer, toch prima verblijf voor twee volwassenen en twee kinderen. Groot hotel, maar niet het gevoel in een mierennest te zitten. 's ochtends ontbijt wel druk...maar ja, je neemt een broodje en stapt in de bus op weg naar de pretparken. 's Avonds lekker zwemmen in een van de zwembaden. Bedden prima!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 8heer van Helden09-11-2014

goed hotel om te overnachten.

Niet echt luxe, maar dat heb je toch niet nodig want je bent voornamelijk in de parken. Kamers zijn schoon en groot genoeg. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zou het hotel meteen weer boeken als ik naar Disney Orlando ga.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 8Peter22-09-2014

Gezellige plek om de disney parken te bezoeken

klantvriendelijk personeel, leuke kamers, mooie zwembaden. zeer kindvriendelijk

Gereisd met partner in mei 2014

• 10heer Walschaerts17-05-2014

Disney vakantie

Good hotel met fantastiche disney faciliteiten en parachuting weer

Gereisd met partner in mei 2014

• 8heer Verhoeven28-05-2013

Goede lokatie voor een fijne vakantie

Goed verblijf voor een Disny vakantie.................................................................................................................................................................

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Esther21-07-2012

Wederom geweldig!

In 2009 en recent weer 10 nachten verbleven. Prima accomedatie met echt Disneygevoel. Kamer zijn vernieuwd, flatscreentv, standaard koelkast op kamer en gratis Wifi. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Refilbekers nog steeds te verkrijgen (13.99 dollar/ stuk). Voor een snel ontbijt of iets dergelijks voldoet de foodcourt, prijzig en niet gezellig. Wij rijden vaan even naar het plaatsje Celebration voor een ontbijt. Veel lekkerder en minder duur: Marketplace in Celebration is een aanrader. Hotel ons weer heel goed bevallen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Jos & Marjelle09-10-2011

Zeer zeker een aanrader

We hebben het hier prima naar onze zin gehad. Mooi resort schone kamers schone wc en badkamer wel zo belangrijk. En heerlijke bedden. We waren iedere avond zo vertrokken. 2 zwembaden om in de avond nog eens heerlijk af te koelen. Een min puntje was het ontbijt druk en chaotisch. En dat niet eens in het hoog seizoen. Maar dit is ook het enige en natuurlijk ook onze mening. Mail gerust voor info

Gereisd met partner in september 2011

• 10Ckv09-10-2011

Super!

Dit hotel biedt alles wat je ervan mag verwachten: plezier voor het hele gezin. Zelfs als je niet een heel grote Disney fan bent, is dit leuk!

Gereisd met partner in augustus 2007

Hotel Disneys All Star Movies Resort info