Hotel Disneys All Star Movies Resort

KinderhotelWeer vandaag31°23°
Hotel Disneys All Star Movies Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Disneys All Star Movies Resort voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Disneys All Star Movies Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Verouderd hotel , massa

Maxime, 31-7-2017

Wij hebben hier 5 nachten doorgebracht . De kamer was ontzettend verouderd en rook muf. Airco doet het goed. Hygiene is in orde. De kleuren van de dalmatiërs en andere figuren zijn heel erg vervaagd door de zon, een lik verf zou het allemaal wat opfleuren. Het eten in het hotel is in een grote sfeerloze hal. Heel vettig en alleen fastfood. De prijzen zijn erg hoog. 4,50 voor een flesje water, 5 dollar voor een waterijsje. Je kunt evt voor een flink bedrag een beker kopen en je kunt deze dan gratis vullen bij de automaten. Het zwembad is goed onderhouden en alleen open met minimaal 3 lifeguards per zwembad (beetje overdreven!!) handdoeken voor op de ligbeddem zijn gratis te gebruiken. Het personeel is heel vriendelijk en attent. Er is een zeer goede verbinding met de parken dmv Disney bussen om het kwartier. Gratis en je wordt direct voor het park afgeleverd (met de auto parkeren bij disneyparken kost $20) .

Geweldig hotel!

A.L., 27-5-2017

Wij zijn hier nu paar keer geweest en gaan sowieso weer terug. Geen luxe resort maar een degelijke accomodatie van alle gemakken voorzien. Ontbijt is ook erg goed te doen, er zijn ook zat momenten dat je er rustig kunt zitten. Kamers zijn niet groot maar schoon en netjes. Je hebt ook geen grote kamer nodig aangezien er meer dan genoeg te doen is.

Bij de bussen naar de parken kan het druk zijn maar de chauffeurs doen hun best om iedereen mee te kunnen nemen of dat er zo snel mogelijk een andere bus komt.

Kortom, alles wat je nodig hebt voor een wat degelijkere prijs!

Gewoon goed!

Edwin, 8-6-2016

Goed hotel, van alle gemakken voorzien. Hoewel geen al te grote kamer, toch prima verblijf voor twee volwassenen en twee kinderen. Groot hotel, maar niet het gevoel in een mierennest te zitten. 's ochtends ontbijt wel druk...maar ja, je neemt een broodje en stapt in de bus op weg naar de pretparken. 's Avonds lekker zwemmen in een van de zwembaden. Bedden prima!

goed hotel om te overnachten.

heer van Helden, 9-11-2014

Niet echt luxe, maar dat heb je toch niet nodig want je bent voornamelijk in de parken. Kamers zijn schoon en groot genoeg. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zou het hotel meteen weer boeken als ik naar Disney Orlando ga.

klantvriendelijk personeel, leuke kamers, mooie zwembaden. zeer kindvriendelijk

Disney vakantie

heer Walschaerts, 17-5-2014

Good hotel met fantastiche disney faciliteiten en parachuting weer

Goede lokatie voor een fijne vakantie

heer Verhoeven, 28-5-2013

Goed verblijf voor een Disny vakantie.................................................................................................................................................................

Wederom geweldig!

Esther, 21-7-2012

In 2009 en recent weer 10 nachten verbleven. Prima accomedatie met echt Disneygevoel. Kamer zijn vernieuwd, flatscreentv, standaard koelkast op kamer en gratis Wifi. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Refilbekers nog steeds te verkrijgen (13.99 dollar/ stuk). Voor een snel ontbijt of iets dergelijks voldoet de foodcourt, prijzig en niet gezellig. Wij rijden vaan even naar het plaatsje Celebration voor een ontbijt. Veel lekkerder en minder duur: Marketplace in Celebration is een aanrader. Hotel ons weer heel goed bevallen.

Zeer zeker een aanrader

Jos & Marjelle, 9-10-2011

We hebben het hier prima naar onze zin gehad. Mooi resort schone kamers schone wc en badkamer wel zo belangrijk.

En heerlijke bedden. We waren iedere avond zo vertrokken.

2 zwembaden om in de avond nog eens heerlijk af te koelen. Een min puntje was het ontbijt druk en chaotisch. En dat niet eens in het hoog seizoen. Maar dit is ook het enige en natuurlijk ook onze mening. Mail gerust voor info

Super!

Ckv, 9-10-2011

Dit hotel biedt alles wat je ervan mag verwachten: plezier voor het hele gezin. Zelfs als je niet een heel grote Disney fan bent, is dit leuk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Disneys All Star Movies Resort in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Disneys All Star Movies Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Disneys All Star Movies Resort scoort een 8.48 uit 10 op basis van 47 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: