Hotel Crowne Plaza Resort

2008

Wel oké

Anja
2-10-2008

Wel een goed hotel wel moeilijk te vinden kwamen 's avonds aan bleek de naam van het hotel verwijderd moest bij een ander hotel vragen waar het was bleek er vlak achter te zijn. Mooi zwembad heerlijke paviljoens met bedjes. Lekker relaxed, niet gaan eten eethuizen zijn er dichtbij en veel het eten in het hotel is niet top.

Gereisd Met partner in september 2008
2006

Het Crown Plaza had een fantastische service

Nick de Winter
28-8-2006

Het Crown Plaza had een fantastische service. Eten was minder, het ontbijt buffet was er niet altijd omdat er dan 's ochtends om half 7 geen mensen waren die wilden ontbijten. Het avond eten heb ik 1 keer mee mogen maken, maar de sushi was niet zoals het hoorde, daartegenover waren de chickenwings fantastisch!

Gereisd Zakelijk in augustus 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Resort in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.