Hotel Country Inn & Suites Orlando Airport

7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Country Inn & Suites Orlando Airport voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Country Inn & Suites Orlando Airport in het Nederlands

Aanrader voor eerste overnachting

Edwin
2-6-2016

Hotel ligt vrijwel in de achtertuin van het vliegveld. Goed ontbijt, goede kamers en bedden. Ook schoon. Service Amerikaans. Een nacht verbleven, goed uitgerust voor het vervolg van de vakantie. Voldoende parkeergelegenheid.

Lekker dichtbij het vliegveld

Bastheboss
23-12-2012

Het hotel ligt dichtbij het vliegveld wat heerlijk is na zo'n lange vlucht. De kamer was ruim maar wel wat ouderwets en had wel wat gebreken. De badkamer was ook niet heel erg schoon maar wel te doen. Wij hadden ook een babybedje nodig en dat was zeer snel geregeld. Het ontbijt stelt echt niets voor. Ze hebben zeer weinig keus en de kwaliteit is mager.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Country Inn & Suites Orlando Airport in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Country Inn & Suites Orlando Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Country Inn & Suites Orlando Airport scoort een 7.83 uit 10 op basis van 2 reviews.