Géén boekingskosten

CoCo Key & Water Resort

Verenigde Staten van AmerikaFloridaOrlando

We hebben de beste aanbieders voor Hotel CoCo Key & Water Resort voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 17 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 17 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over CoCo Key & Water Resort

• 8Heidi03-11-2019

Volgende keer weer.

Heerlijk hotel. Prima kamer, schoon, Wi-Fi goed, super ligging voor dagjes uit en t.o.v restaurants, we hebben alleen ontbijt gehad in het hotel wat goed genoeg was, maar geen overdaad, verder hebben we buiten het hotel gegeten.

• 8Jessica Stoevenbeld07-09-2018

geweldig

geweldige vakantie gehad. prima hotel. enige minpuntje waren de queensize bedden. net iets te smal voor twee personen.zwembad prima glijbanen erg leuk. idrive busje goed idee kun je overal in en uitstappen. pretparken toch wel prijzig maar echt de moeite waard. in september schijnen de parken goedkoper te zijn. leuk om te shoppen in de outlet malls. auto huren naar de kust ook de moeite waard. tip wel met Tom Tom en er zijn tolwegen . vlucht met tui was geweldig. niet het idee gehad dat we lang in vliegtuig zaten.kortom top

• 8Stefan10-02-2018

Zeer goed bevallen

Leuk resort . Niks te luxe . Gewoon normaal . Het waterparadijs was super . Leuke glijbanen . Ook het verwarmde zwembad achter de lobby was leuk . Verder is alles aanwezig om een leuke vakantie te hebben . Op loopafstand van diverse restaurants en winkels . Shuttlebus die je gratis naar de bekende pretparken brengt . Ideaal resort voor ( kleine) kinderen .

• 9annemieke08-08-2016

super

Zeer leuk hotel. Niet echte luxe,maar dat hoeft ook niet. Kamers schoon met wel een lawaaiige airco. Was voor ons geen probleem. Personeel erg vriendelijk. Kamers werden elke dag schoongemaakt. Eten hebben wij ergens anders gedaan. Zit aan de internationaal drive en daar zijn veel restaurants. Bijvoorbeeld Chili's en de longhorn. Je kunt voor 2 dollar met de trolley bus naar sea world en de shoppingmals. Zwemparadijs is ook super. Veel badmeesters,dus verdrinken kun je er niet. Gewoon een goed en net hotel. Taxi voor de deur. En de shuttle bus gratis naar de parken.

• 8ernest03-05-2016

goede ligging comfortable kamers

leuk hotel zeker als je met kinderen bent. rustig snachts en een groot waterparadijs erbij. na een dagje shoppen of pretpark een welkome verfrissing. goede ligging bij alle attrcties in de omgeving. prijs kwaliteit goed. eten zou ik ergens anders doen. ook ontbijt is overal in de omgeving te krijgen, dan heb je wat afwisseling. Ook de veiligheid bij het zwembad is top.

• 10jacqueline09-06-2014

prima en schoon hotel

Een geweldige vakantie hebben we gehad in cocokey resort ,prachtige schone en grote kamers, genoeg ruimte voor vier personen . Badkamer was heel schoon .deze hotel ligt vlakbij de velen restaurantjes en winkeltjes.ook rijdt er een trolley bus heen en weer om de kwartier die je overal heenbrengt op de lange straat. vriendelijk personeel werkt daar.

• 9mevrouw Balgobind11-12-2013

prima hotel

goed en schoon hotel, ideale ligging. aardig personeel. mooi zwembad. tevens verwarmd. heerlijke spa bad. ook nog een leuk waterpark achter in het hotel. enige is dat de airco lawaai maakt.

• 9SpooXxX09-09-2013

Ons zoontje heeft de tijd van zijn leven gehad!!!!

Het hotel is geweldig. Kamers zijn groot genoeg met 2 queensize bedden Bad/douche/wc/airco Dagelijks housekeeping Airco wel gehorig niet storend Personeel was zeer vriendelijk Altijd uiterste best voor ons & meedenken ivm welzijn van onze zoon (1,5j) Ook toen ze geen kamer op begane grond (ivm de kinderwagen) hadden hielden ze de volgende dag 1 kamer beschikbaar in het deel vh hotel waar er wel n lift was Ze hadden goede tips & zorgden dat we niet geld verspilden agv onwetendheid Zwempark is klein maar super voor kids Gratis zwemvesten te leen & enorm veel lifeguards die actief waken ivm veiligheid In de straat oneindig veel (24h) eettentjes Bus voor de deur die bij 2 outletmalls stopt Hotel heeft shuttle naar Seaworld & Universal Ze hebben ook achterin de lobby n plek om kaartjes/shuttles te regelen Bijna alle restaurants/malls/parks waar we zijn geweest heeft faciliteiten om de baby te verzorgen Echt superhandig!! We zijn net n week thuis & we willen nu alweer terug!!!

• 8pama22-06-2013

goed hotel voor deze prijs!

wij hebben hier 4 nachten verbleven, naar onze mening een goed hotel voor het tarief wat wij betaalden, we waren vooraf op de hoogte van de zgn. resortfee voor het waterpark, dit bedrag was het dubbel en dwars waard! Alleen jammer van de vroege sluitings tijd, door de week om 17.00 terwijl het nog heerlijk warm was.

• 10M de Ruijter01-11-2012

Super resort!!

Het coco key resort was echt in 1 woord geweldig,zeer kindvriendelijk,mooie kamers en een mooi waterpark voor de kinderen.In het waterpark stonden zeker 20 badmeesters alles in de gaten te houden! Verder kon je in het hotel een beker kopen voor 7.99 dollar en die kan je heel de vakantie gratis bijvullen.. Helemaal geweldig met dat warme weer! Verder zit het op een top locatie,dicht bij winkeltjes,restaurantjes en voor het hotel is een busstop.

Hotel CoCo Key & Water Resort info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    7400 International Drive, FL 32819