Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

8 Reviews over Clarion Inn & Suites

• 9Sander23-03-2015

Hele goede locatie

Hotel op een hele goede locatie. Gratis parkeren bij het hotel. Goede wifi. Aan de international drive en vlakbij Sea World.

Zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt.

• 6Anita01-05-2014

Redelijk motel op prima afstand van de parken

Motel gelegen aan zijstraat van drukke weg. Oude gerenoveerde kamers maar wel redelijk schoon. Goede bedden. Ontbijt is bij de prijs inbegrepen maar stelt niet veel voor. Safe en airco op de kamer, parkeren is gratis. Auto kan naast de kamer geparkeerd worden. Gratis Shutlle naar Disney en Universal Studio's. Met de auto zijn deze parken ook op korte afstand. Behulpzame en klantvriendelijke deskmedewerkers.

• 6heer Moeliker14-11-2013

bezoek disney

rondreis en een bezoek aan disney. Afstand was te lang in 4 dagen van Houston naar Orlando. Volgende ronde beter, US is een duur land, als je niet alles van tevoren boekt

• 8anneke198614-01-2013

Goed hotel om Orlando & omgeving te verkennen

Wij verbleven vier nachten in dit hotel, we kregen een ruime kamer met twee goede queensize bedden. Badkamer wel wat verouderd maar schoon. Er zit een gratis ontbijt bij wat bestaat uit minidonuts,geroosterd brood,cereals koffie en thee en is prima voor de start van de dag! Hotel ligt bijna aan Int. Drive en op loopafstand van restaurants en winkels. Ik zou weer terug gaan naar dit hotel bij een volgend bezoek aan Orlando het is een aanrader!

• 8Melissa19-10-2012

Mooi hotel, erg centraal

Schone kamer word elke dag schoon gemaakt. Vriendelijk personeel. Wifi werkte op de kamer goed. Ontbijt erg simpel. Maar er zit dichtbij een supermarkt, de Mac, en de Denny's een aanrader. Je zit dichtbij de parken. We hadden een huur auto en je kan hem gratis parkeren.

• 8Max04-09-2012

Goede locatie voor weekje Orlando

Wij hadden een huurauto geboekt bij touroperator en deze kun je gratis bij het hotel parkeren. Alle attracties zijn met een huurauto goed bereikbaar uit dit hotel. De 3,5 dollar service fee die berekend wordt is ook voor het ontbijt. Dit is weliswaar sober maar voor ons was het voldoende. Wij vinden de bar gezellig met een leuke barman. Alleen jammer dat hij afhankelijk van de drukte soms al om 9 uur stopte met schenken. Gelukkig een supermarkt vlakbij waar je de andere zaken kunt krijgen. In de omgeving 3 aardige restaurants. In een woord: geweldig!

• 7Jolanda van Kemenade25-05-2012

prima prijs-kwaliteit

goede accomodatie in Orlando. Gratis continentaal ontbijt. Slim om de suite te boeken. Vlakbij mac donalds en supermarkt gelegen .Zwembad en whirlpool bij accomodatie. Dichtbij trolley voor naar seaworld en aquatica. Vlabij de I drive. Niks mis mee.

• 6claudiaenerwin06-01-2012

standaard hotel-goede locatie

simpel hotel-wel grote kamers-niet echt schoon-wifi deed het niet op onze kamer-ontbijt zag er smerig uit,dus ook niet genomen-prima hotel als je niet zoveel wensen hebt,goede locatie voor bezoek pretparken-leuk zwembad

Hotel Clarion Inn & Suites info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar