Hotel Blue Heron Beach Resort

Hotel Blue Heron Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Heron Beach Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Blue Heron Beach Resort in het Nederlands

Geweldig resort, ruim appartement, mooi uitzicht

Fastlive-AMS
27-10-2017

Wij verblijven normaliter in Hilton Grand Vacation Resorts, gezien deze allen vol waren hebben we acht dagen geboekt in dit resort. Het was een probeersel, hetgeen direct al direct een enorm prijsverschil opleverde; minder dan de helft van de prijs van acht dagen Hilton.

Wij hebben besloten vanaf nu hier te boeken, omdat er tijdens ons verblijf letterlijk geen enkel verschil is opgevallen. Met name het uitzicht over Lake Bryan, de inpandige garage (geen overbodige luxe in temperaturen van 30+) alsmede de ruime opzet van de units met twee badkamers, ruime en volledig uitgeruste keuken, vaat- en -wasmachine / droger gaan de Hilton standaard te boven.

Fantastisch appartementen complex!

Rogier
10-1-2014

Het Blue Heron Appartementen complex ligt relatief dicht bij de Disney parken in Orlando. Het is een mooi complex en ons appartement was voorzien van alle gemakken. Let wel: Het zijn zogeheten 'private owned' appartementen dus niet alle appartementen zijn hetzelfde. De service was, zoals je in Amerika mag verwachten, top. De prijs / kwaliteit was uitstekend alsmede de ligging aan een meer. Mooie nette zwembaden en een groene omgeving.

Toplocatie!!

bloemiez
9-11-2011

Blue Heron Beach Resort ie een appartementen hotel. Het ligt op een superlocatie aan het meer Lake Bryan op een paar kilometer rijden van alle pretparken. Het appartement beschikt over alles wat je thuis ook zou gebruiken, ik miste alleen een koekepan, die heb ik zelf bij de Wallmart aangeschaft. Voor het eerst hadden we een locatie met een zitbank die ook lekker zat. Het personeel is erg vriendelijk maar denkt echt in hokjes en zal ook niets meer doen dan hen is opgedragen. Zwembad is prima, whirlpool erg heet. 's avonds lopen er wasbeertjes rond het zwembad.

Kinderbedje en kinderstoel waren niet aanwezig, die konden we wel huren voor 7 usd per dag. Wij hebben een stoeltje gekocht voor 21 usd en een snoozzwikkel meegenomen, kon onze kleinste ook in een 1 persoonsbed.

De Starbucks en wallgreens zijn beneden en de wallmart op 5 minuten rijden met de auto.

Ik zeg: DOEN!

Top hotel

claudiakkooijman
1-7-2010

Echt een top hotel.

We zijn hier 14 dagen geweest. Receptie met vriendelijk personeel. Wij hadden een 2 pers. kamer met airco, balkon, 2 badkamers, 1 slaapkamer, stapelbed, 2 banken, tv, wasmachine en droger, grote keuken met oven, magnetron vaatwasser en grote amerikaanse koelkast. Alleen weinig pannen. Schoonmaak kan je tegen betaling bij boeken.

Het hotel beschikt over een heel mooi en groot zwembad met genoeg ligbedjes. Er is een kleine fitnes ruimte en spelletjes kamer. Vanaf het balkon kijk je uit over het meer, wat erg mooi is.

In de receptie zit elke dag tussen 07.30 en 10.00 iemand aanwezig voor tickets voor de parken en je krijgt een A4tje met de routebeschrijvingen naar alle hot spots en een route kaart wat erg handig is.

Disney Downtown ligt op 5min rijden met de auto, Seaworld op 10min en Universal 20min. Aanrader is Cocoa Beach dit is 1,5 uur rijden maar zeker de moeite waard.

Supermarkt om de hoek maar 10x duurder dan de Wallmart. Wallmart zit op 5min rijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Heron Beach Resort in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Heron Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Heron Beach Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.