Reviews over New Smyrna Beach

Eén woord : schitterend !

greetenluc,
    24-2-2014

De ruime tot zeer ruime appartementen maken een nette indruk, zijn modern (Amerikaans) ingericht en goed onderhouden.

De resort biedt naast veel ruimte ook 2 zwembaden, enkele tenniscoarts, fitnessruimte, petanquebanen en een groot achterliggend natuurgebied.

Veel appartementen worden door de eigenaars rechtstreeks verhuurd via de website van het domein.

New Smyrna Beach is goed gelegen aan de oostkust van Florida op redelijk kleine afstand van Daytona, Orlando, Kennedy Space Center, enz... en biedt volop ontspanningsmogelijkheden. In het stadje zijn vele eetgelegenheden en diverse grote supermarkten.