Hotel Staybridge Suites Naples

We hebben een aantal aanbieders voor Staybridge Suites Naples voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Staybridge Suites Naples

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

optimaler urlaub im stybridge hotel

franz kappo
19-9-2011

wir sind zum sechsten mal in diesem tollen hotel-das personal ist zuvorkommend und sehr freundlich- wir fühlen uns fast wie in einem 2.wohnsitz- das frühstück ist vielseitig und der 3malwöchentliche sundowner einfach super-ausserdem liegt es sehr zentral-richtung strand und richtung diverser shoppingcenter. der pool ist sauber und genügend liegen vorhanden. wir werden 2012 sicher wiederkommen und 3 wochen geniessen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Staybridge Suites Naples in Naples, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Staybridge Suites Naples zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Staybridge Suites Naples scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.