Hotel Red Roof Inn Naples

KinderhotelWeer vandaag31°22°
Hotel Red Roof Inn Naples
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Red Roof Inn Naples voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Red Roof Inn Naples in het Nederlands

Mooi complex op goede locatie!

Martin
15-6-2014

Vlakbij uitvalswegen en niet te ver van het strand (auto 10 minuten)

Kamers waren goed schoon en zwembad is heerlijk.

Tip: bij het strand, bij de pier zwemmen veel wilde dolfijnen die goed te zien zijn, ze spelen en springen boven het water uit!

goed voor kort overnachten

Rasa
1-3-2012

Standart Red Roof Inn hotel, niks bijzonders. Goed voor 1-2 nachten overnachten, als niet veel in de hotel zelf blijft

Hotel aan de rand van Naples

wim en sabine
28-4-2009

Groot hotel met een mooi gratis verwarmd zwembad aan de rand van Naples gelegen. Niet moeilijk te vinden. Restaurants in de buurt.

2007

1 nacht in dit hotel verbleven

jolanda
1-8-2007

1 nacht in dit hotel verbleven.

Klantvriendelijkheid was goed.

Kamers niet zo goed gepoetst.Wel ijskast en magnetron op kamer aanwezig.

Zwembad was wel goed.

Goed genoeg om 1 nacht te verblijven

Prima hotel om een paar dgn te verblijven

Martijn
27-5-2007

Prima hotel om een paar dgn te verblijven. Schoon en goedkoop. Groot zwembad. koelkast, tv en airco aanwezig. Ook handig is het washok bij het zwembad (wassen en drogen) terwijl je zelf een duik neemt in het zwembad.

Naples is een gezellig stadje met een paar goede restaurants. Het strand is prachtig met wit zand (wel betaald parkeren bij parkeermeter). Naples is een ideale overnachtingsplaats, om de volgende dag de everglades te verkennen (airboat is een aanrader). Vergeet zeker niet sharkvalley (tram).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Roof Inn Naples in Naples, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Roof Inn Naples zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.